واکنش پیروانی به جدایی آل‌کثیر و احضارش به کمیته اخلاق

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با این وضعیت آزادی مانده‌ام کدام استادیوم را برای آسیا معرفی کنیم.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی بعد از برد تیمش در جمع خبرنگاران تاکید کرد: بازی اول همیشه سخت است اما خدا را شاکریم که با پیروزی این دیدار را به اتمام رساندیم، چند روز دیگر باید برای قرعه‌کشی آسیا برویم اما مانده‌ام چه استادیومی را معرفی کنیم و امیدوارم شرایط هر چه زودتر مساعد شود.

وی ادامه داد: بازیکنان بزرگی به لیگ آسیا آمده‌اند و نمی‌دانم این ستاره‌ها را با چه شرایطی به آزادی بیاوریم، البته نسبت به گذشته تغییراتی ایجاد شده اما چرا در این همه سال کاری نکردیم که امروز استادیوم آزادی با این شرایط مواجه شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: تیمی که ۳ جام را برده باید در بازی افتتاحیه با این شرایط به میدان بیاید؟ ما تیم پرهواداری هستیم و باید پرسید چرا باید از این نعمتی که داریم محروم شویم.

او در واکنش به صحبت‌های بیرانوند که گفته بود در بازی‌های بعدی در ورزشگاه غیر از آزادی بازی خواهیم کرد تا هواداران فرصت حضور داشته باشند، گفت: بازی بعد در آزادی بازی خواهیم کرد اما در برابر هواداران و امیدواریم این مسائل حل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
    0 0
    استادیون باباتو معرفی کن مفتخور بی سواد
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    افشین خان ورزشگاه شهید داوری !!!! باشگاه های آسیا خیلی مهم نیست داداش اونجا زورتون به تیم داوران نمی رسد گل آفساید براتون بگیرن پنالتی بگیرن و... در هر صورت تو آسیا هیچ کاره آید
  • لنگی پاره پاره IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    1 0
    تو نگران نباش هر طور شده برای لنگ ورزشگاه آماده میکنن حتی اگه شده ورزشگاه الدترافورد ، اتحاد ، آنفیلد و ..... باشه !!!! تو تمرکزت رو بزار رو فرش...!!!!
  • رضا IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 0
    چه فرقی می کند کدام استادیوم برای تیم شما معرفی شود مهم این است که داور بازی را آقا خداداد افشاریان تعیین نمی کند!! جامش را هم باباحمیدتون نمی تونه با اسنپ بفرسته!! و برای همین برای تیمهای آسیایی تیم لنگ زنگ تفریح و اسباب خنده است!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس