کد خبر 1516435
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
آغاز اقدامات قضائی در پی حادثه انفجار در باغملک

دادستان عمومی و انقلاب باغملک گفت: در پی انفجار گاز در روستای لالب این شهرستان نیز اقدامات قضائی و انتظامی انجام و اجساد برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شدند.

به گزارش مشرق، بهنام انصاری با اشاره به انفجار گاز در روستای لالب شهرستان باغملک اظهار کرد: پس از وقوع حادثه و حضور در محل، اقدامات قضائی لازم برای این حادثه انجام شده است.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار و ابراز تأثر خود از حادثه پیش آمده گفت: از مردم درخواست می‌شود برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث تلخی، نکات ایمنی مانند بستن دریچه کولر در زمستان، خارج نشدن لوله‌های دودکش از پنجره یا دیواره‌های جانبی، استفاده نکردن از بخاری در حمام چه از نوع دودکش دار و چه بدون دودکش و… را رعایت کنند و خانواده‌هایی که فرزند خردسال دارند، حتماً از روشن نکردن اجاق گاز توسط فرزند خردسال خود به‌خصوص در موقع خواب مطمئن شوند.

ساعت ۶ و نیم صبح امروز پنجشنبه در روستای لالب منطقه ابوالعباس شهرستان باغملک انفجار گاز حادثه آفرید. همچنین در این حادثه پنج نفر مذکر با سنین هشت، ۱۲، ۲۲، ۲۵ و ۶۰ ساله و یک نفر مونث ۵۰ ساله جان خود را از دست دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    2 0
    تسلیت
  • شهروند درجه صد IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۰
    2 0
    خدا با بازماندگان صبر بده. روحشون قرین رحمت
  • عباس IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 0
    شاه ایران اگر میدانست که استفاده از گاز شهری برای روستاها لازم است حتمن اینکار را میکرد ولی جمهوری اسلامی فقط بخاطر تبلیغات برای هر کوه و کمندی بدون کار کارشناسی گاز کشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس