1

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور با اشاره به اینکه انتخابات محوری یک آفت است گفت: نیروهای دلسوز نظام و انقلاب باید از انتخابات محوری در اهداف و برنامه‌های خود پرهیز کنند.

به گزارش مشرق، رضا داوری روز پنجشنبه در مجمع عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد افزود: جریان‌های انقلابی درون نظام باید توانایی شناسایی، جذب، تربیت و کادرسازی نیروهای مورد نیاز برای خدمت به مردم و کشور را داشته و آن را سرلوحه اهداف و محور برنامه‌های خود قرار دهند.

وی ادامه داد: اگر از وجود نیروهای مومن، انقلابی و متخصص در بخش‌های مختلف کشور استفاده شود آینده نظام اسلامی و انقلابی محفوظ می‌ماند.

نیروهای انقلاب اسلامی از انتخابات محوری پرهیز کنند

این فعال سیاسی بیان کرد: انتخابات در کشور ما نه تنها پایان راه که آغاز کار و شروع یک مسئولیت جدید و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم و نظام است.

داوری تاکید کرد: نوسازی انقلاب اسلامی بر اساس اهداف نظام و اندیشه‌های امامین انقلاب باید هدف و محور اصلی تشکل‌های انقلابی در کشور قرار گیرد.

وی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کشور یک سرمایه بزرگ و ماندگار بر اساس اهداف عالیه جمهوری اسلامی است و در این مسیر با درایت و قدرت وظایف خود را انجام می‌دهد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یادآور شد: رمز و راز ماندگار نظام و انقلاب اسلامی در نوزایی، رویش‌ها و بهره‌گیری و استفاده از جوانان فداکار، مومن و انقلابی در ادامه این راه نورانی و با عظمت است.

داوری گفت: تبدیل شدن به یک مصلح اجتماعی خادم مردم و نظام به جای یک سیاستمدار انتخاباتی باید جدی گرفته شود.

وی افزود: نهضت پیوند همیشگی با آحاد مردم و کمک به حل مسایل و بهره‌گیری از جوانان باید به جد توسط نیروهای انقلاب اسلامی پیگیری شود.

نیروهای انقلاب اسلامی از انتخابات محوری پرهیز کنند

این فعال فرهنگی تصریح کرد: شناسایی نخبگان و نخبه پروری به جای چهره پروری موضوع مهم دیگری است که انتظار می‌رود در جامعه دنبال شود.

همچنین رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد گفت: همراهی و هم افرایی نیروهای مومن، انقلابی و دلسوز نظام، هدف اصلی این تشکل انقلابی است.

حجت‌الاسلام محمدرضا ابویی افزود: بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های نظام برای کمک به انقلاب و کشور جزو رویکرد این تشکل ولایی است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی اظهار کرد: هم اندیشی نیروهای انقلاب برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی جزو برنامه محوری و همیشگی است که تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

در این مجمع یکروزه برنامه‌های مختلف فرهنگی، پاسخ به سوالات و بررسی نظرات اعضا و پاسخگویی به آنها پیش بینی شده است. بیش از ۱۰۰ حزب و تشکل‌های مختلف در استان یزد فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    هرچی پول وسهمیه وخوش نشینی توشمال شهرها هست که برای این عزیزانه
  • وطن پرست DE ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
    0 0
    جریان انقلابی که به باهنر ختم بشه جریان نفاق هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس