کد خبر 1516641
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
جدیدترین ستاره‌ای که به عربستانی‌ها "نه" گفت

ویکتور اوسیمن قطعا فصل آینده در ناپولی خواهد ماند و راهی عربستان نخواهد شد.

به گزارش مشرق و به نقل از فوتبال ایتالیا، ویکتور اوسیمن ستاره فصل قبل رقابت‌های سری A بود. این بازیکن در ترکیب ناپولی درخشید و بیشترین نقش را در قهرمانی ناپلی‌ها در سری A داشت. به همین واسطه اوسیمن مشتریان زیادی دارد اما تاکنون او با هیچ تیمی به توافق نهایی دست پیدا نکرده است. طبق گفته رئیس باشگاه ناپولی ویکتور اوسیمن قطعا فصل آینده در این تیم خواهد ماند.

دی لورنتیس به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: اوسیمن می ماند. از قرارداد ستاره سابق وولفسبورگ که سهم تعیین کننده ای در اولین قهرمانی ناپل در ۳۳ سال گذشته با ۲۶ گل داشت، دو سال دیگر باقی مانده است. پس کجا باید برود؟

پیش از این عکاظ عربستان مدعی شد که باشگاه ناپولی برای فروش فوق ستاره خود به الهلال ۵۰۰ میلیون یورو می‌خواهد و این موضوع باعث شده تا این انتقال بسیار بعید به نظر برسد. رسانه های انگلیسی نیز در پایان ماه جولای گزارش دادند که باشگاه الهلال عربستان به ناپولی ۱۴۰ میلیون یورو برای این بازیکن ۲۴ ساله پیشنهاد داده است.

گفته می شود که مذاکرات بین اوسیمن و ناپل در مورد تمدید زودهنگام قرارداد اخیراً با شکست مواجه شده است. اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داد که مدیر برنامه های اوسیمن و دی لورنتیس مذاکرات را برای دستیابی به توافق نهایی دوباره از سر گرفته‌اند.

مالکوم، میلینکوویچ ساویچ، نوس و کولیبالی ۴ بازیکنی هستند که رسما راهی الهلال شده‌اند. البته باشگاه عربستانی با ام‌باپه، نیمار و مسی هم وارد مذاکره شد اما هیچ کدام از این بازیکنان راهی عربستان نشدند و اوسیمن نیز جدیدترین ستاره ای است که به عربستانی ها "نه" گفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    1 0
    در آینده ای نه چندان دور بله خواهد گفت، دنیای فوتبال دنیای پول و بیزینس هست و لاغیر، اگه الان گفته نه، مصلحتی در کار بوده و الّا این جماعت هیچی رو با پول عوض نمی کنن، اصلا فوتبالیست شدن که پولدار بشن آدمی هم که دنبال پول باشه هرگز سیر نمیشه هرگز، بلکه برعکس هر چی پولدارتر میشه تشنه تر میشه و این خاصیت دنیا و اهلش هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس