کد خبر 1516686
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

اکثر مسافران بر این باور هستند که بیشترین اوج لذت سفر، اقامت در بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ها است. به طورکلی با رزرو هتل لوکس و اقامت در آن می‌تواند بیشترین لذت سفر را به همراه داشته باشد. از بهترین و معتبرترین هتل‌های دنیا می‌توان به هتل امارات پالاس شهر ابوظبی، هتل مردان پالاس در شهر آنتالیا، هتل وستین اکسلسیور در رم، هتل برج العرب در دبیف هتل پلازا در نیویورک اشاره کرد. این هتل‌ها از بهترین و لوکس‌ترین امکانات یک هتل 5 ستاره برخوردار هستند؛ علاوه‌بر آن سبک معماری این هتل‌ها بسیار منحصربه‌فرد است به صورتیکه از این هتل‌ها به عنوان جاذبه گردشگری نیز استفاده می‌کنند.

بهترین هتل های دنیا؛ 5 تا از بهترین هتل های دنیا

هتل امارات پالاس در شهر ابوظبی

هتل امارات پالاس یک هتل پنج ستاره و فول امکانات در شهر ابوظبی است. این هتل 394 اتاق دارد که مساحت هر کدام از آنها متفاوت است. از امکانات مشترک اتاق‌های این هتل می‌توان به وجود تلویزیون به همراه ماهواره، یخچال، مینی بار، سرویس کامل خواب، چیدمان بسیار لوکس، چشم‌انداز بسیار منحصربه‌فرد، سرویس بهداشتی مجهز و بزرگ، حمام خصوصی به همراه تمام لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت پرسرعت در بخش‌های مختلف هتل، گاوصندوق به اندازه لبتاپ، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع و... اشاره کرد. توجه! شما میتوانید برای یک تجربه فوق العاده از سفر و رزرو هتل از لحظه آخر کمک بگیرید.

هتل امارات پلاس به دلیل موقعیت مکانی که دارد به جاذبه‌های گردشگری و تفریجی شهر ابوظبی بسیار نزدیک است. فاصله این هتل تا باغ Al Khubeirah حدود 1.3 کیلومتر، فاصله فرودگاه بین‌المللی ابوظبی تا هتل حدود 33.4 کیلومتر تخمین زده شده است. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، استخر روباز، میز بیلیارد، سونا، زمین تنیس، پیست دوچرخه‌ای، جکوزی آب گرم، سالن ورزشی، زمین گلف، اتاق بازی، کلوب کودکان، تنیس روی میز، ساحل خصوصی، رستوران با غذاهای بین‌المللی، سالن آرایشی، مرکز تجاری، پذیرش 24 ساعته و خدمات پرستاری از کودکان و... اشاره کرد. قیمت اقامت در این هتل نسبت به امکاناتی که دارد بسیار مقرون‌به‌صرفه است و می‌توانید اقامتی عالی داشته باشید.

هتل مردان پالاس از هتل های زیبای آنتالیا

هتل مردان پالاس در منطقه کندو شهر آنتالیا ترکیه قرار دارد. این هتل حدود 180 هزار مترمربع مساحت داشته که یکی از بزرگ‌ترین استخرهای روباز ترکیه و اروپا متعلق به آن است. هتل مردان پالاس بهترین ساحل خصوصی آنتالیا را دارد که با قرار دادن تخت‌های مخصوص به آفتاب، می‌توانید از وجود این نعمت فوق‌العاده نهایت لذت را ببرید. هتل مردان پالاس در سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرد. توجه داشته باشید برای ساخت این هتل زیبا 10 هزار مترمربع طلا، 23 هزار مترمربع سنگ مرمر ایتالیایی و 500 هزار قطعه کریستال به کار رفته است. هتل زیبا و لوکس مردان پالاس 546 اتاق دارد و به چند دسته تقسیم می‌شوند که شامل 271 اتاق معمولی استاندارد، 62 اتاق بسیار بزرگ، 16 سوئیت سلطنتی، 38 سوئیت با حمام ترکی مخصوص، 41 اتاق دوبلکس، 2 سوئیت به مساحت 600 مترمربع، 4 آپارتمان سلطنتی با مساحت 220 متری، 82 جونیور سوئیت می‌شوند.

هتل مردان پالاس دارای 9 رستوران مختلف را در خود جای داده که شما با مراجعه به هر کدام از آنها می‌توانید انواع غذاهای سنتی و ببی‌المللی را تست کنید؛ علاوبر آن، در این هتل مجلل 9 کافه وجود دارد که 4 تای آنها خدماتی رایگان دارند. هتل مردان پالاس بزرگ‌ترین استخر روباز آنتالیا را دارد که امکانات غواصی و شنا کردن را برای تمام سنین فراهم کرده است؛ علاوبر آن، در این هتل یک آکواریوم بزرگ طراحی شده که شما می‌توانید با مراجعه به آن شاهد انواع ماهی‌ها و آبزیان مختلف باشید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید. از دیگر خدمات این رستوران می‌توان به سالن ورزشی، والیبال ساحلی، زمین گلف، تنیس روی میز، مرکز پیشرفته و مجهز SPA با مساحتی حدود 7500 متر، باشگاه مخصوص کودکان، کلاب‌های شبانه، جاز کلاب، اجرای موسیقی زنده، سیستم تهویه‌ها و... اشاره کرد.

بهترین هتل های دنیا؛ 5 تا از بهترین هتل های دنیا

هتل وستین اکسلسیو در قلب شهر رم

هتل وستین اکسلسیو یک هتل بسیار مجلل و لوکس که در دسته هتل‌های پنج ستاره قرار گرفته است و قدمت آن به سال 1906 باز می‌گردد. این هتل قصر مانند، در منطقه ویاونتو رم قرار دارد که در 6 طبقه و 316 اتاق طراحی شده و فاصله‌ای کمتر از 500 متر با ایستگاه متروی اسپانیا دارد. دکوراسیون این هتل تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک است که چشم هر ببینده‌ای به زیبایی این هتل خیره می‌ماند. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به تراس، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، پارکینگ عمومی، اتاق‌های غیر سیگاری، مرکز تجاری، مجموعه عروسی، جعبه ایمنی، سالن کنفرانس، سرویس خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی، تورهای گردشگری محلی، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته و.... اشاره کرد.

از امکانات عمومی هر اتاق می‌توان به تلویزیون به همراه ماهواره، کتری برقی، سرویس بهداشتی، حمام شخصی به همراه تمام وسایل بهداشتی رایگان، مینی بار، سرویس کامل مبلمان، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی و... اشاره کرد. همچنین از نظر موقعیت جغرافیایی، هتل وستین اسلسیوس به جاذبه‌های گردشگری و رفاهی بسیاری نزدیک است که با پیاده روی چند دقیقه‌ای نیز می‌توانید از آنها بازدید کنید.

هتل برج العرب در شهر زیبای دبی

هتل برج العرب یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های جهان به‌شمار می‌آید که به دلیل امکانات ویژه‌ای که دارد لقب هتل 7 ستاره را به آن داده‌اند که این نشان از تک بودن این هتل در جهان است. معماری این هتل نشان از یک زندگی لوکس و مدرن را به نمایش می‌گذارد که طراحی برج العرب برگرفته از بادبان یک کشتی است. ارتفاع این هتل زیبا 321 متر و 70 طبقه بوده که جزء بلندترین هتل‌های جهان به‌شمار می‌آید و در سال 1999 فعالیت خود آغاز کرد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی و امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد، توانسته مسافرین زیادی را به خود جذب کند. از امکانات هتل برج العرب می‌توان به سوئیت‌های مجهز و مشرف به ساحل، 9 رستوران برتر دبی، یک سالن اسپا با تمام خدمات بروز و کامل، رولز رویس به همراه هیلکوپتر اختصاصی، دو استخر بزرگ برای شنا و اتاق‌های مختلف با امکانات بسیار بالا و... اشاره کرد.

تعداد واحدهای این هتل 202 سوئیت است که بزرگترین سوئیت مساحتی حدود 780 مترمربع و کوچک‌ترین سوئیت مساحتی حدود 170 متر دارد. توجه داشته باشید در هر سوئیت تمام خدمات لازم برای رفاه حال مشتریان قرار گرفته است، به صورتیکه مسافر در طول اقامت خود به هیچ چیز نیاز ندارد. انواع سوئیت‌های این مجموعه شامل سوئیت دولوکس مارینا با مساحت 170 مترمربع، اسکای مارینا با مساحت 170 مترمربع، سوئیت اسکای پالم با مساحت 170 متر، سوئیت دولوکس پالم با وسعت 170 متر، سوئیت کلاب یک خوابه با وسعت 330 متر، سوئیت دولوکس دو خوابه با مساحت 335 متر، سوئیت پانوراما با دو طبقه و مساحتی حدود 225 الی 315 متر، سوئیت‌های خانوادگی با مساحت 670 متر، سوئیت پرزیدنشال با مساحت 667 مترمربع، سوئیت دیپلمات با مساحت 670 مترمربع و سوئیت رویال با مساحت 780 متر مربع می‌شوند.

هتل پلازا نیویورک

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره برتر جهان شامل هتل پلازا در شهر نیویورک است. این هتل در سال 1907 با طراحی بسیار مدرن فعالیت خود را آغاز کرد. هتل پنج ستاره پلاز 282 اتاق دارد که هر کدام از آنها امکاناتی چون تلویزیون، ماهواره، سرویس کامل خواب، سرویس بهداشتی، حمام خصوصی به همراه تمام لوازم بهداشتی و... دارند. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به پرنسل خوش برخورد و باسواد، اینترنت رایگان در بخش‌های مختلف هتل، استخرهای روباز، خود پرداز، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ عمومی، پذیرش 24 ساعته، خدمات نظافتی روزانه و... اشاره کرد.

وبلاگ لحظه آخر؛ مرجعی جذاب برای عاشقان سفر

وبلاگ لحظه آخر یکی از معتبرترین و جامع‌ترین سایت‌های گردشگری و تفریحی به‌حساب می‌آید. هرآنچه که باید برای سفرهای داخلی و خارجی بدانید در این سایت قرار گرفته است تا شما با خیالی آسوده به سفر خود ادامه دهید. در سایت لحظه آخر شما می‌توانید انواع تورهای گردشگری داخلی و خارجی، راهنمای سفر، تور لحظه آخری، اطلاعات کامل و جامع سفرهای داخلی و خارجی و... را از نظر کیفیت و قیمت باهم مقایسه کنید.

بهترین هتل های دنیا؛ 5 تا از بهترین هتل های دنیا

سخن آخر

معمولا افراد قبل سفر خود به فکر اقامت هستند و اکثر افراد ترجیح می‌دهند از هتل‌های لوکس با امکانات عالی و استاندارد استفاده کنند. برای رزرو هتل می‌توانید به وبلاگ لحظه آخر مراجعه کنید و با مقایسه کردن انواع هتل‌ها، بهترین هتل را متناسب با سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید. برخی از مهم‌ترین و معروف‌ترین هتل‌عای موجود شامل هتل امارات پالاس، هتل مردان پالاس، وستین اکسلسیو، هتل برج العرب و هتل پلازار می‌شوند که مجموعه لحظه آخر می‌تواند در انتخاب اتاق به شما یاری دهد.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس