فرمانده نیروی زمینی سپاه: در جنوب شرق کشور امنیت پایدار برقرار است

سردار سرتیپ پاکپور گفت: امنیت در جنوب شرق کشور امروز به شکلی پایدار شده که امسال دسته‌های عزاداری حضرت اباعبدالله حسین (ع) در شهر به راحتی حرکت می‌کردند و به عزاداری می‌پرداختند.

به گزارش مشرق، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران صبح امروز (شنبه، ۲۱ مردادماه) در مراسم روز خبرنگار که در ستاد این نیرو برگزار شد، گفت: در ابتدا به روح همه شهدا درود می‌فرستم و روز خبرنگار را به همه عزیزان تبریک می‌گویم.

وی افزود: از زحمات همه خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس فعالیت‌های نیروی زمینی سپاه تقدیر می‌کنم. انعکاس فعالیت‌های نیروی زمینی سپاه مرهون زحمات اصحاب رسانه و خبرنگاران است.

سردار پاکپور گفت: نیروی زمینی سپاه برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف دارد و نیاز است تا مردم ایران از زحمات فرزندان خود در عرصه های مختلف آشنا شوند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه بر لزوم انعکاس فعالیت‌های این نیرو در همه عرصه‌ها تاکید کرد و گفت: اگر اقدامات ۱۰ ساله اخیر نیروی زمینی سپاه را بررسی کنیم، بسیاری از اقدامات در مستندهای مختلف انعکاس پیدا کرده است. البته نیاز است تا در این زمینه فعالیت‌ بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به سختی فعالیت‌های نیروی زمینی سپاه در مناطق صعب‌العبور، ادامه داد: برخی پاسگاه‌های ما در زمستان‌ها در برف مدفون شده‌اند و جاده‌های مواصلات آن‌ها برخی اوقات از ۱۵ مهرماه تا اوایل تیرماه سال آینده در برف مدفون شده است.

سردار پاکپور با اشاره به امنیت مراسم عزاداری امسال در سیستان و بلوچستان، گفت: تامین امنیت عزاداری دسته‌های مختلف برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) از فعالیت های نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان است. این اقدامات بخشی از فعالیت‌های نیروی زمینی سپاه در حوزه ایجاد امنیت پایدار هستند.

وی افزود: البته برای برقراری این امنیت، حلقه‌های مختلف امنیتی را ایجاد کردیم تا عملیات انتحاری صورت نگیرد و این در حالی است که سال‌های قبل شاهد بودیم در تاسوعا عملیات انتحاری صورت گرفته بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: هنگامی که امنیت در یک جغرافیای بسیار وسیع در جنوب شرق کشور فراهم می‌شود که هیچ مانعی برای عزاداری مردم نداریم، یک رخداد بسیار مهم در حوزه تأمین محسوب می‌شود که توسط نیروهای فداکار و مخلص انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه هنگامی که شب عاشورای امسال از یکی از یگان‌های مستقر در سیستان و بلوچستان بازدید می‌کردم، برخی از نیروها به علت حجم بالای فعالیت جهت تأمین امنیت آن منطقه سه روز نخوابیده بودند.

سردار پاکپور ادامه داد: نیروی زمینی سپاه، عرصه مجاهدت‌ها و ایثارهای خاموش است. منطقه وسیعی از شمال غرب کشور را در سه یا چهار سال عملیات انجام دادیم تا آن منطقه را از چنگال تروریست‌ها آزاد کنیم و این تروریست‌ها به اقلیم شمال عراق گریختند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: نگاه ما در منطقه جنوب شرق صرفا معطوف به فعالیت‌های امنیتی نیست بلکه نگاه ما تامین امنیت پایدار توسط مردم منطقه بوده و هست.

وی ادامه داد: ما تاکنون نتوانسته‌ایم بسیاری از اقداماتی که تاکنون انجام شده را به خوبی انعکاس بدهیم در حالی که یک سلاح را می‌توانیم به نحو احسن رسانه‌ای کنیم. اما، رسانه‌ها باید به سایر فعالیت‌های نیروی زمینی سپاه نیز توجه داشته باشند.

سردار پاکپور در پایان از خبرنگاران و اصحاب رسانه درخواست کرد تا با هنر و ذوق خود، فعالیت‌های نیروی زمینی سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف را انعکاس دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 0
    فعلا حق ابه را بگیرید از طالبان
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 0
    امنیت پایدار بدون منبع آب پایدار چه بدرد میخوره سردار .....مگه قرار نشد فیلترهای گرافنی تولید کنید و در اختیار مردم قرار بدید ....ادعاتون میشه از بقیه هم چندگام جلوتر هستید...
  • DE ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 0
    به لطف ! اعدام و دستگیری و سرکوب !
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    جنوب شرق و امنیت پایدار؟! سردار عزیز اما شهدا مرز های شرق کشور داره سه رقمی میشه!!!
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    ادم نمیدونه به این حرف بخنده یا گریه کنه!
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    0 0
    شاه چراغ رو امنیتش رو تامین کنید مرز پیش کش شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس