کد خبر 1516863
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
فروش خودرو دوباره به بورس باز می‌گردد؟

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن تاکید بر پیگیری این سازمان در موضوع عرضه خودروها در بورس کالا، هدف از این تصمیم را حفظ حقوق سهامداران و البته خروج صنعت خودرو از زیان‌دهی عنوان کرد.

به گزارش مشرق، مجید عشقی در واکنش به آخرین مصوبه شورای رقابت در رابطه با تعیین قیمت خودروها، در یک گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: عرضه خودرو در بورس کالا را به علت حمایت از حقوق سهامداران و خروج صنعت خودرو از زیان‌دهی پیگیری خواهیم کرد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: معتقد هستیم با عرضه خودرو در بورس کالا و فروش خودروها به قیمت‌هایی که مورد رضایت مصرف‌کننده نیز است، بتوانیم از یکسو افزایش تولید و کیفیت را از سمت عرضه داشته باشیم و از سوی دیگر از این طریق خودروسازان می‌توانند با فروش بیشتر، تولید را باز هم افزایش داده، کیفیت خودروها را ارتقا دهند و هزینه‌های تحقیق و توسعه را افزایش دهند.

وی اظهار کرد: ضمن اینکه مصرف‌کننده نیز خودرو را با قیمت متعادل و منطقی که بسیار پایین‌تر از قیمت‌ها در بازار آزاد است، می‌تواند خریداری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    4 0
    ظلمی که نظام تو بورس به مردم کردن اسراییل هم در حق مردم ایران نگرده
  • وحید IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    3 0
    شما فقط حقوق پرسنل خودروسازها رو نگا کنی دلیل زبانشون رو می فهمی
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 1
    خودرو مردم تحویل بده بعد بیا بورس بفروش بسه دیگه بابا خجالت بکشین گدا گشنه بودنم حدی داره کلی تعهد معوقه دارین با این فرمون و رفتار فوق العاده نادرست با مردم کارتون زیاد دوام نداره
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 0
    ارواح مرده اتو ول کنید با این شل کن صفت کن هرکه برا خودش شده سری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس