به گزارش مشرق، طی روزهای اخیر حرف و حدیثهای زیادی پیرامون اسپانسر جدید باشگاه استقلال مطرح و گفته میشود حمایت مالی این شرکت محدود به ۴ بازی خواهد بود در حالیکه هنوز فعالیت رسمی خودش را آغاز نکرده است.
بر اساس پیگیریها مشخص شد، نام چاپ شده روی پیراهن شاگردان جواد نکونام، یک برند و امتیاز تحت نظر شرکت طرف قرارداد با باشگاه استقلال است. این برند قرار است فعالیت خودش را به زودی آغاز کند. به همین خاطر شرکتِ طرف قرارداد، تبلیغات خودش در این زمینه را شروع کرده است.
در مورد مبلغ پرداختی به استقلال بابت این تبلیغات نیز ارقام مختلفی مانند ۸ میلیارد یا ۱میلیارد و هشتصد میلیون مطرح شده که با پیگیریها مشخص شد این مورد نیز حدود ۶ میلیارد برای هر بازی است.
طبق توافق دو طرف، مدت قرارداد به شرط انجام تعهدات در موعد مقرر، باز است.
ضمن اینکه اسپانسر مذکور از باشگاه استقلال تقاضای همکاری برای کل فصل را داشته و این باشگاه نیز مشکلی با این مساله ندارد اما برای جلوگیری از مشکلاتی که فصل قبل به وجود آمد، فعلا قرار است بازی به بازی این همکاری ادامه پیدا کند و پس از آن در صورت رضایت طرفین از یکدیگر، تصمیم جدیدتری گرفته خواهد شد.