کد خبر 1516901
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
سیاست درست گل‌محمدی؛ شخصیت پرسپولیس باید حفظ شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر ثابت کرد که حفظ شخصیت تیمی بیش از هر موضوع دیگری برایش اولویت دارد.

به گزارش مشرق، پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نخست بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر با یک برد اقتصادی مقابل آلومینیوم اراک حاوی یک پیام بود و آن هم این است که این تیم بیش از هر زمان دیگری به یک مهاجم نیاز دارد.

باشگاه پرسپولیس در شرایطی در نقل و انتقالات سه مهاجم خود یعنی شیخ دیاباته، لیاندرو پریرا و عیسی آل کثیر را از دست داد که در مقابل تنها یک مهاجم یعنی شهاب زاهدی را به خدمت گرفت.

این در حالی است که زاهدی هم نشان داد نمی‌تواند تمام خواسته‌های کادرفنی از خط حمله را برطرف کند. این در شرایطی است که چه در بازی های دوستانه و چه در نخستین بازی لیگ برتر، مدافعان نشان دادند که نقش بیشتری در گلزنی نسبت به مهاجمان دارند.

پرسپولیسی ها هنوز دنبال جذب یک مهاجم هستند که اولویت تیم هم جذب بازیکن زیر ۲۳ سال خارجی است و اگر بازیکنی که بالای ۲۳ سال باشد، باید بازیکن جواب پس داده‌ای باشد که ارزش ریسک خارج کردن یک بازیکن از فهرست تیم را داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

خواسته‌های عجیب هوادار متمول از پرسپولیس

در روزهای اخیر که سپاهانی‌ها به دلیل عدم رعایت سقف قرارداد نتوانستند قرارداد عیسی آل کثیر را ثبت کنند، شایعه بازگشت این بازیکن به پرسپولیس مطرح شد. این در حالی است که شنیده می‌شود برخی نیز برای بازگشت این بازیکن واسطه شده‌اند که سرمربی پرسپولیس قاطعانه به این درخواست نه گفت.

بدین ترتیب سرمربی پرسپولیس بار دیگر ثابت کرد که حفظ شخصیت تیمی برایش اهمیت ویژه‌ای دارد. گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی با آلومینیوم هم گفت که اینگونه نیست که بخواهیم بازیکن مازاد تیم‌های دیگر را به خدمت بگیریم.

این برای نخستین بار نبود که سرمربی پرسپولیس برای حفظ شخصیت تیمش چنین تصمیمی را اتخاذ می کند تصمیمی که در حفظ انسجام و اتحاد تیمی تاثیر زیادی داشته است.

در چند سال اخیر زمانی که رادوشوویچ به خاطر مطالباتش چندین بار در بازگشت تاخیر داشت، گل‌محمدی روی او خط قرمز کشید تا این بازیکن نتواند فکر بازگشت را به سرش بزند.

در ادامه هم گلمحمدی در بحث لوکادیا و زمانی که او پرسپولیس را ترک کرد، در واکنش به مطرح شدن بحث بازگشت او نیز چنین تصمیمی را گرفت.

در این فصل هم ابتدا زمانی که بحث بازگشت خلیل زاده مطرح شد، سرمربی پرسپولیس عدم نیاز به او را اعلام کرد. زمانی هم که یاسین سلمانی برای چندمین بار مذاکره با پرسپولیس را به تعویق انداخت، گل‌محمدی اعلام کرد دیگر او را نمی‌خواهد.

یحیی گل‌محمدی فصل قبل با فتح سه گانه توانست افتخاراتش را با برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات برساند تا نشان دهد پرسپولیس با او نیز موفق می‌شود و می‌توان گفت همین حفظ اتحاد تیمی و اینکه کسی خودش را بزرگ تر از نام پرسپولیس نداند، در رقم خوردن این موفقیت‌ها بی تاثیر نبوده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بیطرف IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    6 3
    عاق گل ممد پشتش به کانون داورها گرمه پس هیچ ترسی از نداشتن بازیکن نداره. اخرین نمونه المینیوم اراک
    • رضا IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      2 1
      نه تنها کمیته داوران، بلکه باباحمیدشون، بابامسعودشون و آقا مهدی تاج هم در پیروزی این تیم با گل آفساید سهیم هستند!!!
  • حمید IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 0
    جبهه نیروهای مردمی پاک و اصیل ایران آریایی اسلامی دشنام دادن به پرسپولیس مردمی از سوی طرفداران استقلال و طرفداران تیم های شهرستانی را به شدت محکوم می نماید. درود بر شهدای هشت سال دفاع مقدس درود بر شهدای مدافع حرم درود بر شهدای ارتش درود بر شهدای نیروی انتظامی درود بر شهدای بسیجی درود بر کارمندان دلسوز در ادارات دولتی و در دانشگاههای دولتی. لعنت خدا بر طاغوتیان.
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 0
    شخصیت فقط شخصیت باشگاه های دولتی همیشه بدهکار بودجهِ بیت المال خور است/ حرام تان باشد / باشگاه های دولتی و شرکت های خصولتی موتور متحرک تولید بدهی برای بیت المال دمتان گرم خداقوت
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 0
    اگه اینجوریه که شما فرمایش فرمودی پس چرا بیرانوند که به باشگا رقیب رفت و کارش تموم شده بود رو پذیرفت؟!!! اونایی رو که شما نام بردی روغن ریخته ای بود که نذر امامزاده کرده وگرنه گی و چه تاریخی لوکادیا قرار بود برگرده این فقط شایعه ای بود که در داخل ساخته بودن وگرنه اون که با چینی ها قرارداد داشت و... توضیح هم اونایی که نام بردی از حوصله تین بحث خارجه خدایی اگه بحث حفظ شخصیت باشگاه بود بایستی بیرانوند پولکی رو جواب میکرد.
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
    0 0
    تا وقتی تیم پرسپولیس از حمایت بهایی ها و یهودی و مسلمانان خائن مزدور اونها که نفوذی اونها هستند برخوردار هست استقلال روزگار خوش نخواهد دید. چرا رفتند سراغ پرسپولیس ؟ چرا باید استقلال نابود بشه؟ استقلال اسمش گویای ازادگی یک ملته گویای ازادگی یک کشور هست. این اسم از نظر روانی نباید تقویت بشه بلکه باید تضعیف بشه تو اذهان مردم و استقلال که گفته میشه در ذهن تداعی بیچارگی و شکست و نداری و فقر توی اذهان خطور کنه. اما مرسپولیس نامی بر گرفته از مکامی باستانی متعلق به کورش و داریوش و اینجور افراد هست کسانی که به یهودیان خدمات زیادی کردن و یهودی ها هر سال جشن میگیرن برای این پادشاهان بخاطر خوش خدمتی های که توسط اینها به یهود شد پس پرسپولیس که تداعی گر پادشاهان یهود دوست هست باید در اذهان تقویت بشه.مام او باید با قهرمانی های پیاپی و قدرت و اول بودن در اذهان نقش ببنده
  • رضا IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    2 1
    کدام شخصیت؟!!! منظورتان پررویی نجومی و رانت خواری بی حساب و کتاب است؟!!
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    0 1
    همه کامنهای تاجیا از رو فشاره.آره تیم ما محله برو بیا نیست
    • رضا IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
      0 0
      با حضور باباحمیدتون، بابامسعودتون، آقا مهدی تاج و آقا خداداد افشاریان نیازی به رفت آمد نیست! شما و بقیه 50 هزار هوادار تیم لنگ بروید به نایب قهرمانی تیمتان در جام چهارجانبه ولایت در طول عمر 50 ساله خوش باشید!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس