نوزاد

پدر بچه‌ها می‌گوید:« درست ظهر روز تاسوعا بود که از دفتر رهبری با من تماس گرفتند،گفتند که رهبر معظم انقلاب برای دخترها نام های «زهرا، سارا و مریم» و برای پسرها نام‌های «احمد و محمد» را انتخاب کردند.

به گزارش مشرق، وقتی تصمیم گرفتند برای دومین بار طعم شیرین پدر و مادر شدن را بچشند، در رحمت پروردگار به رویشان باز شد و این‌بار باید انتظار یک ۵ قلو را می‌کشیدند. سه دختر و دو پسری که همین روز گذشته در صحت و سلامت کامل متولد شدند. «سارا، زهرا، مریم، احمد و محمد» اسم‌هایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای این ۵قلوی نورسیده انتخاب کرده‌اند. وقتی خبر جنسیت و ۵ قلو بودن بچه‌ها به گوش والدین‌شان رسید. پدرشان آقا محمود با هم فکری مادر خانواده، تصمیم گرفت این‌بار مسئولیت انتخاب اسم را به عهده پدری مهربان‌تر بگذارد. همان شد که نامه‌ای به دفتر مقام معظم رهبری ارسال کرد و خبر آمدن سربازان و یاران جدید امام زمان را به ایشان داد و خواست نامی برای فرزندان‌شان انتخاب کنند.

آقا محمود پدر بچه‌ها می‌گوید:« درست ظهر روز تاسوعا بود که از دفتر رهبری با من تماس گرفتند،گفتند که رهبر معظم انقلاب برای دخترها نام های «زهرا، سارا و مریم» و برای پسرها نام‌های «احمد و محمد» را انتخاب کردند. از اینکه رهبر بزرگوار انقلاب به من و خانواده‌ام توجه کردند بسیار خوشحال و مسرور شدم؛ اینکه نتیجه توجه ایشان در روز تاسوعا به من رسید، خوشحالی مرا دو چندان کرد و از توجه و محبت رهبر معظم انقلاب بی نهایت سپاسگزارم که مانند پدری مهربان لطف خودشان را شامل حال من و همسر و فرزندان کردند.»

ماجرای ۵قلوهایی که رهبر انقلاب نامشان را انتخاب کردند+ عکس
«سارا، زهرا، مریم، احمد و محمد» اسم‌هایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای این ۵قلوی نورسیده انتخاب کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    1 9
    اگر این بچه ها خوش شانس باشند رژیم تا زمان جوانی آنان سرنگون نمی شود .....
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      3 0
      این رژیم به فضل الهی تا زمان حکومت جهانی حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) پا برجا خواهد بود ان شاءالله در هر صورت نظام سالها و قرنها پس از پودر شدن استخوان های تو در گور هم باقی خواهد ماند
    • لیلا IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
      5 1
      تو و امثال تو با این خیال خام و خوابهای پریشان و شیطانی نفله خواهید شد و انقلاب مقدس ایران اسلامی تا ابد با اقتدار پابرجا خواهد ماند..
    • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
      4 1
      این بچه ها و بچه های تو و نوه و نتیجه و نبیره هات به پیری میرسن و جمهوری اسلامی سرنگون نخواهد شد خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس