کد خبر 1517258
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸
دلیل خداحافظی مانچینی: دو ستاره او را فراری دادند!

رسانه‌های ایتالیایی حضور لئوناردو بونوچی و جانلوئیجی بوفون در تیم ملی ایتالیا را یکی از دلایل جدایی روبرتو مانچینی عنوان می کنند.

به گزارش مشرق، بعدازظهر امروز روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، از سمت خود استعفا داد.

مانچینی در ۱۴ مه ۲۰۱۸، پس از دوره کوتاه دی بیاجیو به عنوان سرمربی ایتالیا انتخاب شده بود. او ۶۱ بازی (۳۹ برد، ۱۳ تساوی و ۹ شکست) روی نیمکت ایتالیا حضور داشت و به غیر از دو دوره صعود به لیگ ملت‌های اروپا، قهرمانی یورو ۲۰۲۰ را هم به دست آورد.

1909187

طبق شایعات اولیه روبرتو مانچینی سرمربیگری تیم ملی را ترک می‌کرد زیرا پس از ورود جانلوئیجی بوفون نقش دیگری هم به لئوناردو بونوچی اعطا می‌شد. این باعث عصبانیت آلبریکو اوانی و مانچینی شده بود.

به غیر از آن، مانچینی همچنین با پیشنهاد بزرگی از عربستان رو به رو شد که مطمئناً از تلخی خداحافظی با تیم ملی فوتبال کشورش کم می‌کند.

اوانی اخیرا به دلیل حضور احتمالی بونوچی در تیم ملی سمتش را ترک کرده بود. دعوت مدافع یوونتوس به تیم ملی همچنین موجب عصبانیت مانچینی هم شده بود که رسانه‌های ایتالیایی معتقد هستند یکی از دلایلی که این سرمربی را برای پایان همکاری مصمم کرد، همین بود.

1909186

اخیرا روبرتو مانچینی به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۲۱ و زیر ۲۰ ساله‌های ایتالیا هم منصوب شده بود. در ماه سپتامبر، آتزوری در دو مسابقه برای راهیابی به مسابقات قهرمانی اروپا برابر مقدونیه و اوکراین برگزار خواهد کرد. فدراسیون فوتبال ایتالیا در حال حاضر برای یافتن جایگزین او تلاش می‌کند. در میان اسامی واجد شرایط، نام لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق ناپولی قرار دارد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس