کد خبر 1517281
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
حمله به کاروان مهندسان چینی در گوادر پاکستان

روز یکشنبه به کاروان مهندسان چینی در نزدیکی یک مرکز پلیس در شهر بندری گوادر پاکستان حمله شد اما در این حمله آسیبی به مهندسان چینی وارد نشده است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های چینی روز یکشنبه خبر دادند که به یک گروه از مهندسان چینی در نزدیکی مرکز پلیس شهر گوادر پاکستان حمله شده است.

این کاروان مهندسان چینی که شامل سه خودروی شاسی بلند و یک خودروی سواری بوده، حامل 23 کارشناس چینی بوده و تمامی خودروها نیز ضد گلوله بودند.

هنگام عبور این کاروان، یک بمب کنار جاده‌ای منفجر شده و به سوی خودروها تیراندازی شد.

بر اساس گزارس نشریه گلوبال تایمز چین، هیچ کدام از اعضای هیئت چینی در این حمله آسیب ندیده‌اند و در حال حاضر تحت حفاظت نیروهای امنیتی پاکستان بوده و در امنیت کامل به سر می‌برند.

در پی این حادثه، کنسولگری چین در کراچی پاکستان روز یکشنبه هشدار امنیتی صادر کرده و از تمامی شهروندان چینی خواست تا کاملا هوشیار بوده و نکات ایمنی را کاملا رعایت کنند.

«سرفراز احمد بوگتی» از اعضای سنای پاکستان گفت که در این حمله هیچکدام از شهروندان چینی کشته نشدند.

وی همچنین این حمله تروریستی به هیئت مهندسان چینی در گوادر را به شدت محکوم کرد.

ارتش تجزیه طلب آزادی بلوچستان مسئولیت حمله به کاروان مهندسان چینی به بندر گوادر را بر عهده گرفتند. این گروه تروریستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که یگان «مجید» وابسته به این گروه، کاروان مهندسان چینی در گوادر را هدف حمله قرار دادند.

مقامات پلیس پاکستان اعلام کرده‌اند که طی واکنش نیروهای امنیتی به این حمله، دو فرد مسلح که در تیراندازی به سوی کاروان مهندسان چینی نقش داشتند، کشته شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    2 2
    مطمئن باشید کار یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکشه و لا غیر!!!
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
      0 0
      توهم توطئه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس