کد خبر 1517444
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸

استانبول، یکی از زیباترین شهرهای ترکیه محسوب می‌شود که به دلیل زیبایی و جاذبه‌های گردشگری فراوانی که دارد، هر ساله افراد زیادی را از کشورهای مختلف به خود جذب می‌کند. این شهر بی‌نظیر جزو ده شهر پر بازدید جهان قرار گرفته است و یکی از مقصدهای ایرانیان برای گذراندن تعطیلات و بازدید از جاذبه‌های توریستی آن به شمار می‌آید.

امروزه به دلیل سفرهای زیاد گردشگری و کاری که ایرانیان به این شهر انجام می‌دهند، از شهرهای مختلف کشور می‌توان به‌صورت مستقیم به استانبول پرواز کرد و دیگر نیاز نیست که حتما از فرودگاه تهران حرکت کنند. یکی از شهرهایی که روزانه پروازهای بسیار منظمی به سمت ترکیه دارد شهر تبریز است.

هر روزه مسافران زیادی برای لذت بردن از مکان‌ها و مراسمات فصلی این شهر همیشه زنده بلیط پرواز تبریز به استانبول را رزرو می‌کنند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید و با مزایای سفر به استانبول از تبریز آشنا شوید.

سفر آسان تبریزی ها به استانبول

تبریز، نزدیکترین شهر ایران به ترکیه

شهر تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی، از جمله شهرهای شمال غربی کشور ایران است که نسبت به کشور ترکیه فاصله بسیار کوتاهی دارد. این موضوع یکی مزیت‌های سفر استانبول از شهر تبریز به‌شمار می‌آید. برای سفر کردن به این کشور از طریق شهر تبریز دو راه هوایی و زمینی وجود دارد.

راه زمینی برای کسانی که می‌خواهند هزینه کمتری پرداخت کنند مناسب‌تر است، زیرا فاصله این شهر تا مرز بازرگان چهار ساعت است و نیاز به حوصله و وقت کافی دارد. راه دیگر از طریق سفر هوایی و رزرو بلیط امکان‌پذیر است، که مسافران می‌توانند برای تهیه بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل به سایت‌های معتبر فروش مراجعه کرده و با خیالی آسوده از سفر خود لذت ببرند.

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز

یکی از بزرگترین فرودگاه‌های ایران فرودگاه بین المللی تبریز است که در شمال غرب این شهر واقع شده است. این فرودگاه جزو چهار مکان آسمان باز کشور ایران محسوب می‌شود که به دلیل کیفیت مدیریت استاندارد و همچنین واقع شدن در مرز، از اهمیت بالایی برخوردار است. دو ترمینال در این فرودگاه وجود دارد که هرکدام مخصوص پروازهای داخلی و پرواز خارجی با امکانات ویژه رفاهی هستند.

از این فرودگاه می‌توان به اکثر شهرهای ایران از جمله شیراز، اصفهان، قشم و ... و همچنین پروازهایی به خارج از کشور نظیر نجف، بغداد، استانبول و باکو با بهترین شرایط سفر کرد. در شهر تبریز شرکت‌های هواپیمایی مختلفی نیز فعالیت می‌کنند.

از جمله شرکت‌های هواپیمایی که در داخل کشور دفتر فروش دارند می‌توان به ایران ایرتور، معراج، ماهان، کیش ایر و شرکت‌های خارجی نظیر کرندون و ترکیش‌ایر اشاره کرد. این شرکت‌ها بسته به خدمات خود و شرایطی که دارند هزینه‌های متفاوتی را از مسافران دریافت می‌کنند.

پرواز تبریز به استانبول؛ مقصدی تماشایی برای گردشگران

همان گونه که در مطلب بالا ذکر شد، استانبول شهری است که هر ساله پذیرای میهمانان زیادی از کشورهای مختلف است. این شهر به‌دلیل برخورداری از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی، تاریخی، فرهنگی فوق العاده و منحصربه‌فرد، جایگاه ویژه‌ای را در میان ایرانیان به خود اختصاص می‌دهد.

تبریز از جمله شهرهای ایران است که می‌توان به‌راحتی بلیط هواپیما استانبول تبریز و همچنین پرواز تبریز به استانبول را از آنجا تهیه کرده و باخیالی آسوده طی کمترین زمان ممکن به استانبول سفر کرد و بازگشت.

سفر آسان تبریزی ها به استانبول

پروازهای متعدد از تبریز به استانبول

یکی از مزیت‌های سفر از تبریز به این استانبول وجود پروازهای زیادی است که همه روزه از شهر تبریز صورت می‌گیرد. شما می‌توانید به‌راحتی طبق شرایطی که دارید در روزهایی مانند شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه بلیط هواپیما رزرو کرده و به این شهر پرواز کنید و یک سفر هیجان‌انگیز را با تفریحات سرگرم‌کننده و لذت‌بخش تجربه نمایید.

ایرلاین‌های مختلف با ارائه خدمات ویژه

در شهر تبریز ایرلاین‌های مختلفی مانند ایران ایرتور، هواپیمایی ترکیش و آتا هستند که می‌توانند شما را به کشور ترکیه راهی کنند. هر کدام از این ایرلاین‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند که بسته به نیاز خود می‌توانید به سایت اسنپ تریپ مراجعه کرده و قیمت آن‌ها را با یکدیگر مقایسه و مناسب‌ترین بلیط هواپیما خارجی خود را تهیه کنید.

فرود آمدن در فرودگاه دلخواه خود

شهر استانبول دارای فرودگاه‌های مختلفی است که در هنگام تهیه بلیط تبریز به استانبول این امکان به شما داده می‌شود که فرودگاه مورد نظرتان را خودتان انتخاب کنید. با پرواز از فرودگاه شهید مدنی تبریز این امکان به شما داده می‌شود که انتخاب کنید پرواز شما در چه فرودگاهی به زمین بنشیند.

به‌دلیل فعالیت نکردن فرودگاه آتاتورک تمامی پروازهای آن به قسمت غربی شهر یعنی فرودگاه IST منتقل شده است. یکی دیگر از فرودگاه‌های این شهر صبیحا گوکچن است که تقریبا یک ساعت و پانزده دقیقه با این شهر فاصله دارد.

با هر هزینه‌ای می‌توانید بلیط هواپیما تهیه کنید

با توجه به این موضوع که ایرلاین‌های متعددی با کلاس‌های متفاوت پرواز مقصد استانبول از شهر تبریز را طی می‌کنند، بازه‌های گسترده‌ای برای بازار بلیط هواپیما خارجی وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت اسنپ تریپ به صورت آنلاین قیمت، ایرلاین‌ها و کلاس‌های آن‌ها را مشاهده کرده و با مقایسه قیمت‌های مختلف انواع بلیط با توجه به بودجه‌ای که می‌خواهید هزینه کنید. به این ترتیب شما قادر خواهید بود که بهترین بلیط هواپیما استانبول تبریز و بالعکس را انتخاب نمایید.

پرواز از تبریز به استانبول در زمانی کوتاه

فاصله‌ای که میان شهرهای تبریز و استانبول وجود دارد نسبت به شهرهای دیگر ایران بسیار کمتر است. بنابراین با سفر کردن از شهر تبریز مسیر کوتاه‌تری را طی خواهید کرد و با صرف 2 ساعت و 40 دقیقه می‌توانید به این شهر بی‌نظیر سفر کرده و از جاذبه‌های زیبای گردشگری و مکان‌های تاریخی و فرهنگی آن لذت ببرید.

این زمان کوتاه خود یکی از ویژگی‌های مسافرت از تبریز به ترکیه و شهر استانبول است چرا که موجب خسته شدن مسافران نخواهد شد.

سفر آسان تبریزی ها به استانبول

انتخاب کردن هتل مناسب

بعد از این که شما با تهیه بلیط تبریز به استانبول وارد مقصد خود شدید، برای اقامت در آنجا باید هتل مناسبی نیز تهیه کنید. در اسنپ تریپ علاوه بر اینکه می‌توانید بلیط پرواز خارجی تهیه کنید، امکان این که هتل مورد دلخواه خود را نیز انتخاب کنید را دارید.

در واقع از طریق این سایت شما می‌توانید با خیالی آسوده در کمترین زمان ممکن بلیط پرواز تبریز به استانبول، هتل و بلیط هواپیما استانبول تبریز را رزرو کرده و در صورت کنسل شدن سفر می‌توانید هزینه پرداختی خود را به‌راحتی پس بگیرید.

جمع بندی

این روزها افراد زیادی در ایران در لحظه تصمیم می‌گیرند که یک سفر خارجی داشته باشند. برای سفر به ترکیه می‌توان مبدا را شهر تبریز در نظر گرفت؛ چراکه تعداد پروازها از این شهر به ترکیه بسیار بالا بوده و افراد انتخاب راحت‌تری خواهند داشت. برای خرید بلیط پرواز تبریز به استانبول می‌توانید از خدمات ویژه مجموعه اسنپ تریپ بهره‌مند شوید.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس