به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ژئوپلیتیک رسانه، مطلبی را با عنوان استراتژی دارکوبی منتشر کرد:
دارکوبها پرندگانی هستند با منقاری قدرتمند که از آن برای سوراخ کردن درختان استفاده می کنند.
منقار نیرومند دارکوب قادر است 15 تا 20 بار در هر ثانیه به درخت ضربه وارد کند و حشرات پنهان شده را از لای آنها بیرون بکشد، همچنین برای خود لانه ای ساخته و در آن غذای خود را پنهان کند...
استراتژی دشمن و رسانه های معاند در جلب افکار عمومی نیز نوعی استراتژی دارکوبی است که در آن دشمن تا بینهایت به تأثیرگذاری بر مخاطب امیدوار است و از اینرو مثل دارکوب روی فکر مخاطب نوک میزند و منتظر پیداکردن منفذی برای رسوخ است تا از این راستا هم به اعماق اندیشه مخاطبان خویش نفوذ کند و آرام آرام لانه گزیند و هم برای خود خوراک تبلیغاتی فراهم کند.
در سلسله ی فتنهها نیز دشمن از همین استراتژی تبعیت میکند و هدفش شکار مرحلهای مخاطبان است؛ لذا علیرغم شکست در فتنههای قبلی باز هم فتنه سازی کرده و به ریزش نیروها از بدنه نظام امیدوار میماند...
لذا با نزدیک شدن به سالگرد اغتشاشات و بازگشایی مدارس مجددا بر طبل تناسخ ذهنی مخاطبان خواهند کوبید و تا انتخابات اسفند ماه، در کمین نشسته و منتظر شکار خبرهای قابل پردازش برای ایجاد اسم رمزهای شورش و یا ایجاد استیصال و ناامیدی در مردم و دستگاههای کلیدی نظام اند.
ما نیز باید با استراتژی جهاد تبیین و روشنگری مستمر و با هوشمندی پویا، مانع از انعطاف افکار عمومی در قبال ترفندها و فریبهای پروپاگاندایی آنها شویم...
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.