لژیونر خط خورده تیم ملی، سوژه فدراسیون جهانی والیبال +عکس

فدراسیون جهانی والیبال در مطلبی به بررسی شرایط دریافت کننده والیبال ایران که از اردوی آماده‌سازی کنار گذاشته شد، پرداخت.

به گزارش مشرق، بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی شهر ارومیه و با شرکت ۱۸ تیم برگزار خواهد شد. تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای حضور شایسته در این رقابت‌ها که از روز سه‌شنبه سوم مرداد با حضور ۱۸ بازیکن در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده بود، از روز یکشنبه ۱۵ مرداد در ارومیه پیگیری شد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در هفته پایانی تمرینات این تیم در ارومیه، تعداد بازیکنان حاضر در اردو را به ۱۵ نفر کاهش داد تا در نهایت به ترکیب نهایی ۱۴ بازیکن نزدیک شود. به این ترتیب امیرحسین اسفندیار و بردیا سعادت از اردو خارج شدند تا پس از استراحتی کوتاه برای شرکت در تمرینات تیم ملی برای بازی‌های آسیایی هانگژو دوباره به جمع ملی‌پوشان اردو ملحق شوند.

لژیونر خط خورده تیم ملی، سوژه فدراسیون جهانی والیبال +عکس

کنار گذاشته شدن اسفندیار از اردوی آماده‌سازی تیم ملی وی را تبدیل به سوژه فدراسیون جهانی والیبال کرد. صفحه FIVB در فضای مجازی اسفندیار را یکی از بازیکنانی دانست که با تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک پاریس حضور خواهد داشت؛ البته با توجه به خط خوردنش از تیم ملی این حضور در انتخابی المپیک در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

امیر حسین‌ اسفندیار که سال گذشته در لیگ روسیه توپ می‌زد، تیم جدید خود را هنوز انتخاب نکرده و باید منتظر ماند و دید که او فصل آینده در چه تیمی بازی خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 0
    در لیگ جهانی که خیلی ناآماده بود
  • مهدی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
    1 0
    همون بهتر که خط خورد. بیش از205سانت قد داره ،اما آبشارهاش بجای اینکه بالای دست دفاع باشه،میخوره به ساعد دست مدافعان. 50یا60سانت هم که بیشتر پرش نداره. کلا قدرتی ضعیفیه و در قواره ی بازیکن ملی نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس