کد خبر 1518013
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
دروازه‌بان لیورپول همبازی رونالدو می‌شود؟

دروازه‌بان برزیلی لیورپول با یک پیشنهاد وسوسه‌کننده از النصر روبرو شده است.

به گزارش مشرق، عطش عربستانی‌ها برای جذب ستاره‌های دنیای فوتبال تمامی ندارد و در تازه‌ترین خبر گفته می‌شود آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی لیورپول تازه‌‎ترین شکار تیم‌‎های سعودی است.

النصر عربستان پس از بازی ضعیف نواف العقیدی در بازی اول این تیم با الاتفاق که با شکست دو بر یک زردپوشان به پایان رسید، به دنبال جذب آلیسون بکر است.

آلیسون ۳۰ ساله در سال ۲۰۱۸ پس از یک فصل درخشان در غول سری‌آ رم به آنفیلد نقل مکان کرد و در سال‌های اخیر یکی از مهره‌های مهم تیم یورگن کلوپ بوده است.

با توجه به پیشنهاد عربستانی‌ها، این بازیکن برزیلی ممکن است قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در اول سپتامبر، لیورپول را ترک کند.

نشریه فرانسوی فوت مرکاتو اشاره کرده است که آلیسون با پیشنهاد نجومی النصر وسوسه شده و آماده است تا تابستان امسال آنفیلد را ترک کند.

اگر او به النصر بپیوندد، با مانه، هم تیمی سابقش و همچنین الکس تلس، سکو فوفانا، مارسلو بروزوویچ و البته رونالدو هم‌تیمی می‌شود.

لیورپول پیش از این شاهد جدایی فابینیو، جوردن هندرسون و روبرتو فیرمینو و رفتن این سه‌ بازیکن به لیگ عربستان بوده است و حالا بکر به عنوان چهارمین لیورپولی در تیررس عربستانی‌ها قرار گرفته است.

این در حالی است محمد صلاح دیگر ستاره لیورپول هم با پیشنهاد الاتحاد روبرو شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس