کد خبر 1518051
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

به گزارش مشرق، مصطفی ساجدی، فعال رسانه‌ای با انتشار تصویری از لحظه متوقف کردن تروریستی که به حرم شاهچراغ (ع) حمله کرده بود، در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

این سه تصویر چقدر شبیه به هم هستند.

اگر بنا باشد معرفت، عدالت و یا شجاعت تصویر شود، هنرمند چاره‌ای ندارد جز یافتن و یا ساختن مصادیقی برای این مفاهیم. تصویر درگیری آن مرد بی‌نام و نشان شیرازی با یک تروریست سلاح به دست، محل پیوند مفاهیم و یافتن مصادیق است.
آنقدر مفاهیم درون قاب متکثر و متعدد است که به حکم «هر کسی از ظن خود شد یار من» هم بخواهیم نگاه کنیم، باز هم ناگزیر خواهیم بود از بیان «مَا رَأَیْتُ إِلَّا جَمِیلًا».

من میخواهم تصویر آن جوان شیرازی را مصداق نبرد حق و باطل ببینم. مصداقی برای آیه 18 سوره انبیا؛ «ما حق را بر سر باطل می‌کوبیم تا آن را هلاک سازد؛ و این گونه، باطل محو و نابود می‌شود!»

امروز حق در لباس یک کارگر خدماتی متجلی شد. یک روز هم آن جوان شهید سبزواری با خون خود مسیر حق را به ما نشان داد. در جایی دیگر نبرد حق و باطل در یک تصویر شبانه و نمادین از موشک‌های فلسطینی‌ها دربرابر گنبد آهنین جلوه کرد. یک روز هم حق، در خیابان‌های لهستان و در قامت نوجوان پلیورپوش لهستانی که در مقابل سربازان شیطان صلیب در دست گرفت تجلی یافت.

نماد حق، در آن شب حمله سیاهی به صحن نور، دستانش خالی بود اما دلش به وعده الهی گرم بود. همچون تمام این مصادیقی که مرور کردم. اصلا حق همین شکلی است. هر کجا که در تاریخ دیده‌ایم، حق اینطور با دست‌های خالی به مصاف باطل رفته و تصویری از روز پیروزی در آخرالزمان را در امروز ما خلق کرده تا ببینیم و دلگرم باشیم که در نبرد آخرالزمانی حق علیه باطل، حتما أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ محقق خواهد شد.

دستانش خالی بود اما دلش به وعده الهی گرم بود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    جهاد ثواب دارد و غنمیت
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 0
    جای ی تصویر خالیه که جناب احمد بن موسی دستش روی شونه ی این جوون باشه و از پشت سر بهش یگه برو من مواظبتم. صاحب خونه خودش مواظب بوده
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    1 0
    درود خداوند متعال بر شرفش
  • ایرانی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    شجاعت این شیر دلاور شیرازی برایم یاداور شجاعت نظامیهای فداکار رژه اهوازه که زیررگبار زنها وبچه هارو نجات دادن اقای بادپا ادمه دهنده واقعی راه حاج قاسم عزیزه
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    شکل آخر رو هر کی فهمید برام توضیح بده لطفا
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    1 0
    احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس