شهید- شاهچراغ

آئین تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی روز یکشنبه حرم شاهچراغ(ع) با حضور گسترده مردم شیراز در حال برگزاری است.

به گزارش مشرق، آئین بدرقه و تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی روز یکشنبه به حرم حضرت احمد بن موسی(ع) از ساعتی پیش با حضور گسترده مردم شیراز آغاز شده است.

شهید غلام عباس عباسی از خدام حرم و شهید محمد جهانگیری از نیروهای امنیتی در جریان حمله تروریست به حرم شاهچراغ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این مراسم با استقبال پرشور مردم قدرشناس شیراز از میدان شهدا به سمت حرم حضرت احمد بن موسی(ع) در جریان است.

تشییع ۲ شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)+ عکس و فیلم

تشییع ۲ شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)+ عکس و فیلم

مردم شیراز با وجود گرمای هوای تابستانی در بیست و پنجمین روز از مرداد ماه، وداع گرم و شورانگیزی با فرزندان خود دارند و آن‌ها را به سمت حرم برادر حضرت رضا(ع) رهسپار می‌کنند.

تشییع ۲ شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)+ عکس و فیلم

مردم با در دست داشتن نوشته‌هایی همچون "تا آخر ایستاده‌ایم" و " انقلاب اسلامی چون کوه استوار " اعلام انزجار خود را از اقدامات کور تروریستی گروه‌های تکفیری و ایادی استکباری اعلام کردند.

مطالبه پاسخ پشیمان‌کننده به آمرین و عاملین جنایت تروریستی

شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواستار پاسخ قاطع و پشیمان‌کننده به تمامی عاملین و آمرین این جنایت تروریستی شدند.

به گفته فرمانده سپاه فجر استان فارس شبکه هدایت‌کننده تروریست حرم شاهچراغ مرتبط با کشورهای اسلامی است و به چند کشور ارتباط دارد که مشخص است و تا امروز ۱۱ نفر از عوامل، مرتبطین و مظنونین بازداشت شده‌اند و خانه امن آن‌ها کشف شده است.

اقامه نماز بر پیکر شهدای دفاع از حرم

با همراهی مردم شریف شیراز پیکر شهدا به حرم احمد بن موسی(ع) رسید و در کنار مضجع شریف برادر امام رئوف و سومین حرم اهل بیت در ایران طواف داده شد.

پس از آن نیز نماز بر پیکر شهدا به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین حدائق اقامه شد و حجت الاسلام والمسلمین کلانتری تولیت آستان شاهچراغ دقایقی به سخنرانی پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • هوشنگ IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    2 4
    هوشنگ هستم اگر ایرانی دیگر مرا مشنگ نخوانند حاظرم تسلیت بگم
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      2 0
      مشنگ؟؟....عه خودتی؟
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    4 0
    چرا باید از هشت اتوبوس مسیر داخل شهر فقط چهار اتوبوس در حال خدمت باشد و یه مشت بی مسئولیت خوره بنزین در خیابان تک سرنشین بروند و بیایند خسته شدیم از بس منتظر اتوبوس های شهری ماندیم بزارید ساعت ها در صف بنزین بمانند تا بی شعوری تمام شود
  • US ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    اميدوارم عاملين اين جنايت ديو منشانه هر چه زودتر اعدام بشوند
  • بسیجی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    0 0
    خون این دو شهید به گردن قوه قضاییه. هرچی نیروهای بسیجی و امنیتی دستگیر می کردند. قضات پر داد. تا دوباره جامعه نا امن باشه
  • ایرانی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
    2 0
    هوشنگ مشنگ نیازی به تسلیت توی نفهم نیست پس از کوفت کردن نان هامانی بشین برای هم کیشان پلیدت دراسقاطیل گریه کن نابودیشون به دست هم نژادهای کوروش بزرگ نزدیکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس