افزایش تدریجی دمای تهران تا یکشنبه

اداره کل هواشناسی استان تهران از امروز تا روز یکشنبه (۲۹ مردادماه) روند افزایش تدریجی دما و برای روز دوشنبه (۳۰ مرداد) کاهش نسبی دما را در سطح استان پیش‌بینی کرده است.

به گزارش مشرق، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای پیش‌بینی عددی، وضعیت جوی استان تهران برای امروز و فردا (۲۶ و ۲۷ مرداد) آسمان صاف تا کمی ابری در ارتفاعات افزایش ابر، در ساعات بعدازظهر و شب گاهی همراه با وزش باد و در نواحی جنوبی، غربی و ارتفاعات استان گاهی افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای شنبه تا دوشنبه (۲۸ تا ۳۰ مرداد) به‌خصوص در مناطق غربی استان از ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد شدید و در بخش‌های شمالی به‌ویژه ارتفاعات استان افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق، گاهی وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

از امروز تا روز یکشنبه روند افزایش تدریجی دما و برای روز دوشنبه کاهش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۲۷ مرداد) صاف تا کمی ابری گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و در روز شنبه (۲۸ مرداد) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
    1 0
    ٣٧ درجه 😂😆😆😆 شما به این میگین گرما. ما اهوازی ها تو این دما کاپشن می پوشیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس