کد خبر 1518434
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
ویدئوی نتانیاهو و همسرش صدای هاآرتص را درآورد

روزنامه هاآرتص با انتشار گزارشی، به شدت از نتانیاهو که به تازگی ویدئویی از خود و همسرش در تعطیلات منتشر کرده، انتقاد و مسئولیت وی در قبال وضعیت بحرانی اراضی اشغالی را گوشزد کرد.

به گزارش مشرق، پس از اقدام «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در انتشار یک ویدئو از خود و همسرش در حال گذراندن تعطیلات، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» با «عجیب و وحشتناک» خواندن این ویدئو، به شدت به او تاخت.

هاآرتص نوشت: «کشور در حال سوختن است و آن‌ها جشن می‌گیرند و از تعطیلات لذت می‌برند..بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل ویدئوی عجیب و وحشتناکی از مکانی که تعطیلاتش را در آن سپری می‌کند، منتشر کرد. او و همسرش عینک‌های آفتابی رنگی به چشم دارند و شیشه‌هایی از مشروب بر روی میزشان است».

بر اساس این گزارش، نتانیاهو در این ویدئو می‌گوید: «وضعیت خیلی خیلی خوب است. لذت ببرید، لذت ببرید».

هاآرتص در ادامه نوشت، نتانیاهو در حالی این ویدئو را منتشر می‌کند که کابینه اسرائیل، رسماً علیه فرماندهان ارتش اسرائیل در حال جنگ و جدال است و کارایی ارتش همچنان رو به کاهش است و بحران نیروهای ذخیره ادامه دارد و افراطی ارتدوکس (حریدی‌ها) بر معافیت کامل از سربازی اصرار دارند».

کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو در چهارم ماه ژانویه سال جاری میلادی طرحی با ادعای «اصلاح نظام قضایی» این رژیم ارائه کرد که مخالفان آن را، «کودتای قضایی» توصیف می‌کنند و می‌گویند نتانیاهو که از سال‌ها پیش به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد، بنا دارد با آنچه آن را «اصلاح نظام قضایی» نامیده، از محاکمه فرار کند.

اعتراضات جامعه صهیونیستی به تغییرات قضایی، که ماه‌ها از آن می‌گذرد، مدتهاست که به ارتش این رژیم نیز رسیده و هزاران افسر و خلبان ذخیره، وضعیت خدمت خود را به حالت تعلیق درآورده‌اند. زیرا تغییرات مد نظر نتانیاهو، موجب کاهش شدید اختیارات دادگاه عالی خواهد شد و این دادگاه دیگر نخواهد توانست بر مصوبات کابینه و انتخاب وزرا نظارت داشته باشد.

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، هالوی چندی پیش در نشست محرمانه با فرماندهان دستگاه‌های امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی در خصوص نافرمانی نظامیان ارتش و توسعه دامنه اعتراضات علیه کابینه نتانیاهو تاکید کرد که وضعیت بسیار خطرناک است و «اگر راه حلی برای این بحران پیدا نشود، ارتش و اسرائیل با دوراهی سختی مواجه خواهند شد».

این تشدید بحران در اراضی اشغالی فلسطین و به طور مشخص در ارتش اشغالگر، به جایی رسیده که نگرانی واشنگتن را نیز برانگیخته است و به همین دلیل هفته آینده، «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، عازم فلسطین اشغالی می‌شود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    4 1
    نتانیاهو شباهت عجیبی به خوک داره زنش هم که شبیه سگهای زرد هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس