تارتار

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در همه آمارها نسبت به استقلال بهتر بودیم اما بدشانسی آوردیم.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی ارائه دادیم با وجود شکست خوردن در همه آمارها بهتر از استقلال بودیم.

*اگر پنالتی مان گل می شد، شرایط فرق می کرد

وی افزود: پنالتی گرفتیم و کرنرهای زیادی داشتیم حتی در مالکیت توپ نیز بهتر بودیم و از استقلال کمتر نبودیم. چند اشتباه در نیمه اول داشتیم که ممکن بود کار دست‌مان بدهد. با وجود با تجربه بودن مدافعان‌مان موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. در نیمه دوم نیز پس از گل خوردن یک دفع بد داشتیم که ممکن بود بازی ۲ بر صفر شود اما روی هم رفته اگر پنالتی ملوان گل می‌شد شرایط خیلی فرق می‌کرد و می‌توانستیم از ضدحملات خود بیشتر استفاده کرده و فضاهای بهتری در اختیار داشتیم.

*از هواداران ملوان عذرخواهی می کنم

سرمربی ملوان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ملوان دیر شکل گرفته و تغییرات گسترده‌ای داشتیم امروز بازی آبرومندانه‌ای انجام دادیم و مستحق شکست نبودیم. از هواداران‌مان عذرخواهی می‌کنم اما حق ملوان باخت نبود حداقل می‌توانستیم مساوی کنیم اما بدشانس بودیم اما این ملوان ما را امیدوار کرد. ما را یاد ملوانی انداخت که یقه تیم‌های بزرگ را در گذشته می‌گرفت. امیدوارم هرچه سریع‌تر در نتیجه‌گیری هم بهتر عمل کنیم تا ان‌شاءالله شرایط تیم بهتر شود.

*باید خیلی سریع هواداران ملوان را خوشحال کنیم

تارتار در مورداینکه پنالتی سرنوشت‌ساز ملوان می‌توانست مسیر بازی را عوض کند و پنالتی زدن مهران احمدی در تمرینات چگونه بود که تصمیم گرفت این بازیکن پنالتی امشب را بزند، عنوان کرد: همیشه روز قبل از بازی پنالتی زدن را تمرین می‌کند هر کسی بهتر از سایرین پنالتی بزند پنالتی‌زن اول ما می‌شود. روز گذشته این قول را به مهران دادم که پنالتی ما را خواهد زد. سیدحسین حسینی نیز دروازه‌بان با تجربه‌ای است و روی ضربه پنالتی خوب عمل کرد هرچند احمدی نیز می‌توانست بهتر پنالتی بزند. زیبایی فوتبال به همین چیزها است و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. باید برای بازی‌های آینده آماده شویم تا هرچه سریع‌تر شرایط خود را بهتر کنیم. باید خیلی سریع هواداران ملوان را خوشحال کنیم. دو باخت در دو بازی اصلاً برای ما خوب نیست و باید بیشتر تلاش کنیم.

وی در مورد رتبه ملوان در پایان فصل توضیح داد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و نتیجه می‌توانست امروز عوض شود اما سعی می‌کنیم رتبه‌ای در شأن و شخصیت مردم انزلی و ملوان به دست آوریم. تیمی که در گذشته واقعاً قدرتمند بود. ملوان تیمی با ریشه و با اصالت است ان‌شاءالله بتوانیم جایگاه مناسبی کسب کنیم.

*گفته بودم مرادمند از همه نفرات استقلال خطرناک تر است

سرمربی ملوان در مورد ارزیابی‌اش از شرایط استقلال در بحث کادر فنی و بازیکنان تغییرات زیادی داشته است، گفت: حسن کار استقلال این بود که تیم سال گذشته را حفظ کرده است. اگر بخواهیم بررسی کنیم شاید فقط مهرداد محمدی به جمع استقلالی‌ها اضافه شده باشد سایر نفرات همان قبلی‌ها هستند. تیمی هماهنگ هستند و همدیگر را می‌شناسند. تذکر داده بودیم که روی ارسال‌های مهدی‌پور، محمدحسین مرادمند از همه نفرات استقلال خطرناک‌تر است اما یار مستقیم او بی‌تفاوت بود و قطعاً جریمه می‌شود.

*بازیکن مهار کننده مرادمند، جریمه سنگینی خواهد شد

تارتار در خصوص اینکه آیا قرار است حسین منادی را جریمه کنند، تصریح کرد: اسم آن بازیکن را نمی‌آورم. اما یاری که باید مرادمند را می‌گرفت از بازیکنان ملوان بود. او قطعاً جریمه سنگینی خواهد شد زیرا گفته‌ایم اگر در احساس مسئولیت قوی عمل نکنند با جریمه سنگینی مواجه خواهند شد. قطعاً درصدی از قراردادش را کم خواهیم کرد.

* ما بازنده بودیم ولی شجاعانه بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری نیز گفت: ما بازنده بودیم ولی شجاعانه بازی کردیم، حقمان باخت نبود اگر در نیمه اول می‌توانستیم پنالتی که بدست آوردیم را به گل تبدیل کنیم، شرایط خیلی فرق می‌کرد و فضای بیشتری می‌توانستیم در ضدحملات بدست آوریم.

*از هواداران می‌خواهم صبور باشند

تارتار اظهار داشت: امروز بدشانس بودیم،‌ واقعا بچه‌های ما نیز شجاعانه بازی کردند، من به هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم و از بازیکنانم به خاطر نمایش شجاعانه و جسورانه تشکر می‌کنم. حق آنها باخت نبود و مسؤولیت این باخت به عهده من است. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم خوشحالشان کنیم. از آنها می‌خواهیم که صبور باشند. این ملوان امیدوار کرد و ما را یاد تیمی انداخت که در گذشته یقه تیم‌های بزرگ را می‌گرفت. ما امروز در ورزشگاه آزادی در تمام آمارها از تیم خوب استقلال برتر بودیم.

*منِ مربی نیز جریمه می‌شوم

سرمربی ملوان تصریح کرد: استقلال هم منظم بازی کرد و آنها نیز تغییر برنامه خودشان را داشتند. ما موقعیتی به استقلال ندادیم. فقط در شروع بازی چند اشتباه از بازیکنانمان سر زد و می‌توانست ما را دچار مشکل کند ولی به خیر گذشت. ما از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و در آنالیز نیز گفته بودیم که خطرناک‌ترین بازیکنان استقلال در ضربات ایستگاهی محمدحسین مرادمند است و ما نیز یکی از خوش‌فیزیک‌ترین بازیکنانمان را مامور کردیم که او را بگیرد. او غافل شد و قطعاً جرایمی نیز خواهیم داشت. با بچه‌ها صحبت کردم و گفته‌ایم که هر بازیکنی در انجام وظیفه‌اش خوب نباشد، جریمه می‌شود مثل پاداش. همه اینها به خود ما بازمی‌گردد و ما نیز جزء بازیکنان هستیم و منِ مربی نیز باید جریمه شوم. هر کسی اشتباه کند باید تاوانش را باید پس بدهد تا بتوانیم اشتباهات را به حداقل برسانیم.

*فراموش نکنیم ما سطح دریا آمده بودیم

تارتار در خصوص اینکه پس از دقیقه ۷۰ به دلیل مشکل بدنی تیمش ضعیف می‌شود، اظهار داشت: ما آخرین تیمی بودیم که کارمان را شروع کردیم و ما یک مقدار از بقیه تیم‌ها چند هفته‌ای عقب هستیم. چند هفته‌ای زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل برسیم. البته فراموش نکنیم ما سطح دریا آمده بودیم. نسبت به انزلی، افتادن بدن بچه‌ها می‌تواند طبیعی باشد. ما کاملاً استقلال را کنترل کرده بودیم مخصوصاً با تعویض‌هایی که کردیم. پس از ۱۰ دقیقه از آغاز نیمه دوم کاملا بازی را در دست گرفته بودیم و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم ولی کم دقت بودیم. زیبایی‌های فوتبال به خاطر این اتفاقات است و به استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

*ما پتانسیل این را نداریم که استقلال، پرسپولیس و سپاهان را به راحتی شکست دهیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: استقلال و پرسپولیس و سپاهان در طول فصل چند بار می‌بازند؟ استقلال ۲ سال پیش بدون باخت قهرمان شد! ما که نمی‌توانیم قیاس بکنیم. همین که می‌توانیم با پارس جنوبی ۲ بار استقلال را شکست دهیم، خیلی مهم است. ما پتانسیل این را نداریم که استقلال، پرسپولیس و سپاهان را به راحتی شکست دهیم. همه آمارها در تمامی تیم‌ها در برابر این ۳ تیم به همین شکل است. قابل قیاس نیست آن هم به خاطر بودجه‌ها، بازیکنان، حمایت‌هایی که می‌شوند. ما تیمی مردمی هستیم ولی حمایت‌هایی از تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس می‌شود از ملوان نمی‌شود. ما هواداران ۲ آتیشه هم داریم که حتی بیشتر از استقلال و پرسپولیس تیمشان را دوست دارند. امیدوارم به این تیم هم کمک شود.

*خانزاده سرما خورده بود

تارتار در خصوص حذف خانزاده از لیست تیم فوتبال ملوان اظهار داشت: خانزاده دچار سرماخوردگی شد. در خانه استراحت کرد و به همین علت همراه ما نبود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    2 0
    به قول شاه فرهاد توپو میتونید با خودتون ببرید انزلی🤣
  • سعیدی سوق IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    1 0
    حمایت ویژه !!!!! صدرحمت به پرسپولیسی ها،حداقل میگن استقلال تیمی نیست که رقیب ما باشه! دوم: شما به لطف پنالتی طبق معمول غلط دارید آمار می دید. سوم،واااای میفرمایی استقلال تیمش را حفظ کرده ،کجای دنیایی؟۵۰٪ تیم ،سیلوا،غلامی،مهری،قایدی،محبی نبود ،بازیکتی هم نگرفت،خیلی بعیدبود این اظهارنظر از کسی که چندسال لیگ برتر به لطف ... سرمربیست!
  • رضا IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۷
    1 0
    حق با شماست کمیته داوری هم یرایتان یک پنالتی نادرست گرفت ولی بالاخره فرق استقلال با تیم لنگ در همین چيزهاست! شکست ناپذیر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس