استادیوم آزادی - آزادی

برگزاری بازی هفته اول تیم پرسپولیس در استادیوم آزادی به عنوان قهرمان فصل گذشته آن هم بدون حضور تماشاگران کم بود، تلخی و سردی برگزاری مسابقه استقلال هم به آن اضافه شد!

سرویس ورزش مشرق - درست در روزهایی که وضعیت معیشتی مردم در وضعیت مناسبی نیست و تورم و گرانی سبد خرید آنها را کوچک و کوچکتر کرده، تنها دلخوشی بسیاری از همین مردم شاید فوتبال است. به ویژه برای پایتخت نشینانی که بسیاری می دانند امورات روزمره مالی شان به مراتب سخت تر از دیگر شهرنشینان کشورمان است. مواردی مانند کرایه رفت و آمد، هزینه رهن و اجارۀ مسکن، خورد و خوراک، پوشاک و... .

بسیاری بر این باورند این دسته از ایرانی ها که در تهران زندگی می کنند شاید تنها دلخوشی شان فوتبالی است که باعث می‌شود برای ساعتی گروهی از جوانان و میانسال‌های طرفدار تیم های قرمز و آبی را به استادیوم بکشاند تا کمی دغدغه‌هایشان را فراموش کنند!

برگزاری دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در یادگار امام تبریز در حضور ده‌ها هزار تماشاگر همان قدر لذت بخش بود که برگزاری بازی هفته اول پرسپولیس مقابل آلومینیوم در استادیوم آزادی تلخ!

همه با فوتبال کِیف می‌کنند غیر از عاشقانش/ باز هم میلیون‌ها هوادار پشت در آزادی ماندند

تماشای بازی تیم استقلال در گرمای آبادان پیش چشم هزاران طرفدار آبادانی هم به قدری دلچسب بود که به همان اندازه انجام مسابقه این تیم در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی حسرت هواداران این تیم را در پی داشت.

نکتۀ دردآور اینجاست، آنچه بیشتر باعث اندوه و ناراحتی طرفداران فوتبال می‌شود بهره بردن انواع و اقسام پلتفرم‌های تبلیغاتی از این فوتبال در استادیوم آزادی است. آن‌هایی که از برگزاری این مسابقه جذاب با حضور تیم‌های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس لذت کافی و وافی را می‌برند و از جای جای محیط برگزاری مسابقه در استادیوم نهایت استفاده را می‌کنند.

همه با فوتبال کِیف می‌کنند غیر از عاشقانش/ باز هم میلیون‌ها هوادار پشت در آزادی ماندند

قرار گرفتن چند ردیف ال ای دی تبلیغاتی، پهن شدن چندین بنر تبلیغاتی دور و بر دروازه‌ها و خلاصه انواع و اقسام جملات تبلیغاتی دور و بر زمین فوتبال مشخص می‌کند گروهی در حال کِیف کردن و سود بردن از تلاش ۲۲ بازیکن فوتبالی در زمین چمن آزادی و پخش مستقیم آن از تلویزیون هستند.

کمی آن طرف‌تر هم در خیابان ولیعصر تهران و در جام جم، سازمان صدا و سیما از حدود ۳۰ دقیقه پیش از شروع مسابقه انواع و اقسام تبلیغات را یکی پس از دیگری از پیش چشم بیننده رد می کند تا به اولین جملات مجری برسد. مجری که او هم در حین سلام و احوالپرسی دستورالعمل ارسال پیامک با ستاره و هشتگ را یاد بیننده می دهد تا طرفداران فوتبال با ارسال یک پیامک، پول تبلیغ صدا و سیما را زنده کنند.

همه با فوتبال کِیف می‌کنند غیر از عاشقانش/ باز هم میلیون‌ها هوادار پشت در آزادی ماندند

البته این داستان در خلال پخش مستقیم مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس در استادیوم آزادی هم ادامه دارد. آنجا که تبلیغات به صورت زیرنویس و یا در گوشه بالای تصویر گاهی حتی مانع از دیدن کامل اتفاقات درون زمین می‌شود.

نکته غم انگیز و تلخ آنجاست که همان چند ده هزار هوادار این دو تیم در صورتی که تمایل داشته باشند برای نگاه کردن بازیکنان تیم محبوبشان به آزادی بروند باید پشت در ورزشگاه بمانند چون فعلاً استادیوم در دست تعمیر است! تعمیراتی که به شکلی عجیب به جای ۱۱ خرداد که فصل فوتبالی تمام شد مدتی قبل از شروع لیگ استارت خورد و فعلاً هم گفته می‌شود تا آذر ماه ادامه خواهد داشت. البته اگر آذرماه به اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ وصل نشود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    9 0
    چرا مسئولین فدراسیون فوتبال باید اینقدر ضعیف و ناکارمد باشند
    • مجید IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
      0 0
      دولت انقلابی با گماردن سجادی سلفی بنداز با سگنورد بی حجاب و تاج باعث این هزینه های سرسام آور و سرد شدن ورزش و نشاط مردم و فاصله از تلویزیون ملی و سوق به رسانه های معاند تاج و سجادی و در اصل رئیسی مسئول این وضعیت ورزش هستید
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    5 2
    آره برای اینکه زنان رو راه ندید کلا رفتید تو فاز تعمیرات تا اخر فصل هم در حال تعمیر
  • بهروز IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    0 2
    خیابانی با تیم های فوتبالی که در جهان پیراهن سرخ دارند دشمن است.
  • کریم IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    1 3
    شله زرد اصفهان کاری می کند که بازی با دوچرخه سواران مساوی شود.
  • حمید IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    0 1
    این دختران و زنان شایستگی آزادی ندارند. پزشک ها و دندانپزشک های خانم و کارمندهای خانم مردان ایران را نابود کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس