کد خبر 1519278
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
رژیم صهیونیستی مدعی رهگیری یک پهپاد فلسطینی شد

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد سامانه‌های گنبد آهنین در اطراف غزه یک پهپاد متعلق به گروه‌های مقاومت فلسطین را رهگیری کرده‌اند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز (یکشنبه)، مدعی شد یک پهپاد فلسطینی را در حریم غزه هدف قرار داده است.

شهروندان فلسطینی ساکن غزه و ساکنان اراضی اشغالی، صبح امروز، از شنیده شدن صدای شدید چند انفجار خبر دادند، اما با این حال ارتش دستوری برای ترک خانه‌ها و رفتن به پناهگاه‌ها صادر نکرد.

لحظاتی بعد، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد آتشبارهای سامانه گنبد آهنین در مجاورت نوار غزه دو موشک به سمت یک پهپاد شلیک کرده‌اند.

طبق بیانیه ارتش، این پرنده بدون سرنشین از حریم غزه خارج نشده بود و همچنین «تهدیدی برای ساکنان اطراف غزه» محسوب نمی‌شد، به نحوی که آژیرهای خطر هم فعال نشدند.

این ادعا در حالی مطرح شده است که «کتائب عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، اواسط هفته گذشته، اعلام کرد رزمندگان مقاومت یک پهپاد رژیم صهیونیستی را تحت کنترل خود درآوردند.

مقاومت فلسطین اعلام کرده بود که این پرنده بدون‌سرنشین در حال انجام مأموریت شناسایی خصمانه در حریم هوایی شرق غزه بود که تحت کنترل رزمندگان مقاومت درآمد. کتائب القسام همچنین در فایل ویدئویی که از این پهپاد منتشر کرده بود، اعلام کرد ضمن جمع‌آوری اطلاعات از این پرنده برای ترور و حملات انتحاری استفاده می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
    0 0
    الان زلنسکی بیانه میده و میگه مردم فلسطین حق ندارند از خودشون دفاع کنند و من شدیدا این کار زشت و کثیف را محکوم میکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس