کد خبر 1519288
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
تشریح شرایط تراکتور در آستانه بازی با شارجه و واکنش به مذاکره با عابدزاده

سرپرست تیم فوتبال تراکتور به تشریح شرایط این تیم در آستانه بازی با شارجه امارات پرداخت.

به گزارش مشرق، سعید مظفری‌زاده درمورد آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور در فاصله ۲ روز مانده تا پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل شارجه امارات، اظهار داشت: خدا را شکر با وجود ۲ شکست که در دیدارهای ابتدایی لیگ برتر داشتیم، بچه‌ها خودشان را خیلی خوب از لحاظ فنی و روحی ریکاوری کرده‌ و آماده این مسابقه هستند. خیلی امیدواریم سه شنبه با ارائه یک بازی خوب شارجه را شکست داده و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنیم. شارجه هم تیم خوبی است که در بازی با اتحاد کلبا هم نمایش خوبی داشت. خط حمله این تیم بسیار خوب کار می‌کند اما شارجه را آنالیز کرده‌ایم و برای یک بازی خیلی خوب همراه با کسب نتیحه به زمین می‌رویم.

وی درمورد شرایط مهدی عبدی برای حضور در این مسابقه، توضیح داد: هرچند عبدی با تراکتور قرارداد بست اما از آنجاییکه مهلت قانونی برای نام نویسی وی به اتمام رسیده است، در این مسابقه نمی‌تواند برای ما بازی کند. با این وجود در صورت صعود تراکتور به مرحله گروهی از این مرحله می‌تواند برای ما در آسیا هم بازی کند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور درخصوص شرایط تبریز برای میزبانی از این مسابقه، گفت: شرایط خیلی خوبی در شهر وجود دارد و هواداران نیز حمایت قاطعی از تیم داشته‌اند. همه می‌دانند تراکتور دچار تغییرات زیادی شده و برای هماهنگی نیاز به زمان دارد اما امیدواریم با برتری مقابل شارجه، سبب خوشحالی آنها شویم و در ادامه نیز نتایج خوبی در لیگ برتر بگیریم.

مظفری‌زاده درخصوص صحبت‌های امیرحسین حسین‌زاده پس از بازی با پرسپولیس و اینکه هوشنگ نصیرزاده مدعی شده منظور مهاجم تراکتور از آن صحبت‌ها یک بازیکن خارجی بوده است، تاکید کرد: گفتیم آن صحبت‌ها یک سوء تفاهم بود منظور نصیرزاده هم این بود که باید بین بازیکنان خارجی و داخلی اتحاد و همدلی پیش بیاید زیرا بچه‌ها با هم نا آشنا هستند. از صحبت‌های حسین‌زاده نیز جور دیگری برداشت شد. از قضا شرایط تیم بسیار خوب است و همه چیز به شکل خوب و متحدانه‌ای پیش می‌رود.

وی درمورد مباحث مطرح شده مبنی بر احتمال حضور امیر عابدزاده در تراکتور، تصریح کرد: در حال حاضر جایی برای جذب بازیکن نداریم و کار خود را با همین نفرات انجام می‌دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس