کد خبر 1519634
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
از لواندوفسکی بی‌ کاراکتر تا عملکرد جادویی 2 ستاره بارسا+عکس

سایت گل به تمجید از ۲ بازیکن بارسا در هفته دوم رقابت‌های لالیگا پرداخت.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوپ هفته دوم لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود، المپیک کمپانی لوئیس، به مصاف کادیز رفت و در یک جدال سخت و دشوار به برتری ۲ بر صفر رسید.

در این بازی بیشتر از هر چیزی ناکامی لواندوفسکی در گلزنی بیشتر به چشم آمد و بارسایی که مقابل تنها ۳۰ هزار هوادار خود بازی می‌کرد، در گلزنی مشکل داشت. با این حال در ۱۰ دقیقه پایانی، پدری گل اول بارسا را به ثمر رساند و باعث شد تا آبی‌اناری‌ها با خیالی آسوده‌تر ادامه مسابقه را بازی کنند.

سایت گل در واکنش به این مسابقه و برد سخت بارسا به تمجید از ۲ ستاره پرداخت و کارهای پدری و گوندوغان در تیم ژاوی را جادویی خواند.

از لواندوفسکی بی‌کاراکتر تا جادوی ۲ ستاره +عکس

این رسانه نوشت: گوندوغان در بازی بارسا همواره تلاش کرد تا سرعت بازی را افزایش دهد ولی هنوز دیگر بازیکنان بارسا نتوانستند چندان کمکی به او بکنند. او در این مسابقه یک لحظه جادویی ساخت و پاس گلی دیدنی به پدری داد و توانست گل اول آبی‌اناری‌ها را بسازد.

پدری نیز مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. او در نیمه اول یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد ولی توانست در طول زمان مسابقه، خلاقیت را از خود نشان دهد و گل برتری بارسا را به ثمر رساند.

از لواندوفسکی بی‌کاراکتر تا جادوی ۲ ستاره +عکس

سایت گل همچنین از تاریخ‌ساز بارسا تمجید کرد و نمایش لامین یامال را شگفت‌انگیز دانست. شب گذشته یامال با ۱۶ سال و ۳۸ روز سن به جوان‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا بدل شد که در ترکیب ثابت این تیم قرار می‌گیرد.

از لواندوفسکی بی‌کاراکتر تا جادوی ۲ ستاره +عکس

لواندوفسکی نیز توسط سایت گل ضعیف‌ترین بازیکن بارسا شناخته شد. بازیکنی که بی‌کاراکتر بود و شدیدا نیاز دارد تا در این فصل پیشرفت کند.

بارسا هفته آینده میهمان ویارئال است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس