تصویب کلیات لایحه اصلاح قانون بودجه ۱۴۰۲ در کمیسیون برنامه و بودجه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفـت: در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه کلیات لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۲ به تصویب رسید.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره تصویب کلیات لایحه اصلاح بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور در کمیسیون برنامه و بودجه، گفت: با توجه به ضرورت اصلاح لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مقرر شد کمیته‌ای برای بررسی لایحه اصلاح بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور ایجاد شود.

وی افزود:نمایندگان سازمان برنامه بودجه نیز در این کمیته حضور دارند. وظیفه این کمیته آن است که جلسات تخصصی در این زمینه برگزار کند. پس از بررسی در این کمیته مجدداً لایحه به کمیسیون برنامه بودجه باز خواهد گشت و در صحن کمیسیون برنامه و بودجه مجدداً بررسی و رای گیری خواهد شد. سپس بعد از رای گیری در کمیسیون برنامه بودجه به صحن مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    0 1
    مالیات اعضای هیات علم شد 10 درصد ولی بقیه مردم 20-30 درصد. چرا ؟ چون که دولتمردان و نمایندگان مجلس همه شون هیات علمی هستند. این آخر بی عدالتی و تبعیض هست.
    • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
      1 0
      با سلام اولا دولت و نظام باید به معیشت همه مردم از جمله کارمندان، کارگران و عامه مردم توجه شود دوما من مطمن هستم این دوست ما کارمند دولت نیست بلکه ادامه افراد تخریب اعضای هیات علمی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس