کد خبر 1519849
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
 خبیری: کجای دنیا به تیم قهرمان پاداش نمی‌دهند؟/ ۴۵ میلیارد به ورزشگاه آزادی بدهکاریم

عضو هیئت مدیره پرسپولیس گفت:منایع مالی پول در حساب ما هست اما دستمان را دراز نمی‌کنیم ولی حساب ما بسته است. ۴۵ میلیارد تومان به ورزشگاه آزادی بدهکاریم و لیگ ما حرفه‌ای نیست.

به گزارش مشرق، حسین خبیری در گفت‌وگویی درباره مشکلات مالی پرسپولیس، اظهار داشت: ما همه یک خانواده و تیم هستیم. بازیکنان و کادر فنی بهترین نتایج را کسب و شاهکار کردند و به آنها باید تبریک بگویم. اگر مطالبه‌ای دارند بحق است زیرا قهرمانی‌های خوبی را به دست آوردند.

وی افزود: باشگاه‌های فوتبال از چند منابع مالی برخوردار هستند که در بخش حامیان مالی با تلاش مدیرعامل بهترین حامی را جذب کردیم. چند حامی مالی فرعی داشتیم و منابع خوبی جذب کردیم و در این زمینه مشکلی نداشتیم.

خبیری خاطرنشان کرد: ما به سپرده خود دست نزدیم و بلوکه شده است. ما باید ردیف بودجه و متولی داشته باشیم. موقع حمایت از پرسپولیس این تیم مظلوم‌ترین تیم ایران است. از تبلیغات محیطی و حق پخش چه چیزی عاید ما می‌شود. ما می‌گوییم چرا حق پخش را به ما نمی‌دهند. حرف‌های بازیکنان را قبول داریم. صدرصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است. آپشن هم حق بازیکنی است که قهرمان شده است.

وی گفت: کجای دنیا دیدید که به تیم قهرمان پاداش ندهند. در کنار آن می‌گویند که بدهکارید. در فصل جدید هم پرداختی نداشتیم. منایع مالی پول در حساب ما هست اما دستمان را دراز نمی‌کنیم ولی حساب ما بسته است. ۴۵ میلیارد تومان به ورزشگاه آزادی بدهکاریم و لیگ ما حرفه‌ای نیست.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
    0 0
    از جیب 85 میلیون ایرانی میدید نگران نباش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس