روزگار سیاه فولاد با تفکرات منصوریان؛ جشنواره گُل ملوان در خانه

تیم فوتبال ملوان سومین شکست پیاپی فولاد را رقم زد تا منصوریان و تیمش با چالش جدی مواجه شوند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال ملوان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران میزبان فولاد انتهای جدولی بود و چهار بر صفر پیروز شد.

این بازی در استادیوم سیروس قایقران و با قضاوت وحید زمانی در شرایطی آغاز شد که منصوریان به دلیل دو باخت در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر، نیاز مبرم به پیروزی و کسب سه‌امتیاز داشت تا بتواند فولاد را بالا بکشد.

در دقیقه ۶ این بازی، مسعود زائر کاظمینی اولین گل بازی را به ثمر رساند تا ملوان در خانه فولاد را در شوک فرو ببرد. او ۱۳ دقیقه بعد دومین گل میزبان را هم به ثمر رساند تا منصوریان مبهوت و حیرت‌ زده شاهد شکستی دیگر برای تیمش باشد.

حملات قوهای انزلی همچنان ادامه داشت و در دقیقه ۲۷ اشتباه مدافع فولاد باعث شد تا داور یک ضربه پنالتی به سود ملوان اعلام کند اما کریستوفر کنت ناجی فولاد شد و با مهار توپ. فولاد را همچنان به دقایق باقی مانده امیدوار کرد.

در دقیقه ۳۴ ساسان انصاری به دلیل شبیه‌سازی برای گرفتن پنالتی، وحید زمانی را مجاب کرد تا با دادن کارت زرد دوم این بازیکن فولاد را اخراج کند تا منصوریان دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد.

ورود یک قلاده سگ به زمین بازی در دقایق پایانی نیمه نخست از جمله حواشی جدال ملوان و فولاد بود.

در ۴۵ دقیقه دوم، دو تیم با اهدافی جداگانه وارد زمین شدند، ملوان در صدد حفظ برتری خود بود و فولاد می‌خواست از این شکست سنگین فرار کند.

تلاش دو تیم ادامه داشت تا در دقیقه ۶۶ علیرضا منصوریان به دلیل اعتراض‌های مکرر از کنار زمین اخراج شد. در ادامه و در پی اشتباه مدافعان فولاد در پاس به عقب به کریستوفر کنت، سنگربان فولاد مجبور شد روی مهاجم ملوان خطا کند که داور بار دیگر ضربه پنالتی اعلام کرد که این‌بار میلاد شعبانلو در دقیقه ۸۳ سومین گل ملوان را به نام خود ثبت کرد.

در آخرین لحظات این بازی شاگردان تارتار بازهم گلزنی کردند تا فولاد و منصوریان تلخ‌ترین شکست خود را در استادیوم زنده‌یاد سیروس قایقران تجربه کنند. رضا جعفری در وقت‌های اضافه این گل را به ثمر رساند.

هواداران فولاد پس از این بازی نسبت به باخت سنگین تیم خود واکنش نشان داده و خواهان برکناری علیرضا منصوریان شدند. با این نتیجه ملوان در رده هشتم و فولاد در انتهای جدول، هفته سوم لیگ را به پایان بردند.

ترکیب ملوان بندرانزلی:
حسین منادی، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، مهران احمدی، امین پورعلی، پیمان رنجبری، مسعود زائر کاظمین، حسین صادقی
سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب فولاد خوزستان:
کریستوفر کنت، جفرسون باهیا، شاهین توکلی، موسی کولی‌بالی، مهرداد خادمی، محمد علی‌نژاد، باویه، کاندیدو، ساسان انصاری(کاپیتان)، علی شجاعی و محمد عباس زاده
سرمربی: علیرضا منصوریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید کلباسی NL ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    2 0
    منصوریان فقط بلده ادای مربیها را در بیاره
  • سعید IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    2 1
    تبانی
  • سورن IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    0 0
    شیشعلی منصور اخراجه..
  • Raul IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    0 0
    بازیکنان گاوبندی کردن منصوریان از فولاد بره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس