کد خبر 1520503
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
جدیدترین قطعه علیرضا قربانی منتشر شد+فیلم

قطعه «مرا ببخش» با آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی منتشر شد.

به گزارش مشرق، قطعه «مرا ببخش» با شعری از حسین غیاثی، آهنگسازی حسام ناصری و خوانندگی علیرضا قربانی منتشر شد.

نوازندگان؛ نوید زمردی (گیتار)، مسعود فیروزی (ویلنسل)، حسام ناصری(پیانو)، نگین گودرزی خواننده سوپرانو، آرش پاکزاد ‏میکس و مسترینگ، محمد یعقوب خانی طراحی کاور و محسن خباز تهیه‌کننده از هنرمندان و عوامل اجرایی این اثر هستند.

همچنین این اثر در قالب موزیک ویدیو با نقش‌آفرینی محسن کیایی، سارا توکلی و کارگردانی وحید امینی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

قربانی شامگاه چهارشنبه (یکم شهریور) با انتشار قطعه «مرا ببخش» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «قطعه «مرا ببخش» تقدیم به شما عزیزان، نسخه‌های بی‌کیفیتی از این قطعه پیش از این در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده بود. بنابراین تصمیم گرفتیم تا نسخه اصلی آن را نهایی و همراه با ویدیوکلیپ آن خدمتتان تقدیم کنیم. امیدواریم این قطعه عاشقانه در این روزهای پرتلاطم کمی آرامش برایتان به ارمغان داشته باشد.»

تور کنسرت‌های این خواننده موسیقی سنتی از ۱۶ اردیبهشت تا ۲۶ تیرماه امسال در شهرهای مختلف کشور از جمله گرگان، رشت، تبریز، شیراز، کرمان، سیرجان، جزیره کیش و تهران برگزار شد و این رویداد پس از ۳۰ اجرا در کاخ موزه سعدآباد تهران به پایان رسید.

قرار است تور کنسرت‌های قربانی با مدیریت هنری حسام ناصری سوم نوامبر(۱۲ آبان) در کلگری، پنجم نوامبر (۱۴ آبان) در ونکوور، ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) در تورنتو و ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) در مونترال کانادا برگزار شود. استرالیا و اروپا مقصدهای بعدی این تور اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 44ساله IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    1 0
    مرگ بر ضد انقلاب در هر لباس و جایگاهی
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    0 0
    صدای زیبایی داره اما اشعار قدیمی بخونه خیلی زیباتر است مثلا اشعار حافظ عراقی مولوی... نه این اشعار بی مایه جدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس