کد خبر 1520689
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران پلیس شهرستان زاهدان در اقدامی غافلگیرانه ۲ شرور مسلح را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح کمری به همراه ۶ فشنگ جنگی از آنها کشف کردند.

به گزارش مشرق، سردار دوستعلی جلیلیان امروز اظهار کرد: در پی اعلام فعالیت های مجرمانه ۲ فرد شرور در سطح شهرستان زاهدان و بروز نارضایتی های عمومی در این راستا، موضوع با تشکیل پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران کلانتری ۱۶ کوی شهدای شهرستان زاهدان نیز با تقویت اقدامات اطلاعاتی و بررسی های تخصصی خود در این راستا موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان در سطح حوزه استحفاظی شوند.

سردار "جلیلیان" با اشاره به انجام هماهنگی های لازم قانونی پلیس در این خصوص گفت: ماموران انتظامی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ۲مجرم تحت تعقیب را در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب و ۶ تیر جنگی از آنها کشف کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه جرائمی همانند شرارت، حمل و جابجایی مواد مخدر و... از سوابق مجرمان دستگیر شده بود گفت: پرونده تکمیلی به همراه متخلفان اجتماعی به مرجع قانونی ارسال شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    3 0
    چه اصراری به دستگیریه؟ بکشید این کثافتها رو
    • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
      1 0
      سیستان بلوچستان داره به جنگ داخلی نزدیک میشه.باید اشرار رو کشت تا بقیه حساب دستشون بیاد.بقیه امثال عبدالشیطان...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس