شناسایی و بازداشت ضاربان نیروهای منابع طبیعی در خرم آباد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم آباد گفت: ضاربان نیروهای این اداره در منطقه جنگلی دادآباد در حین عملیات تخریب اراضی ملی و زغال گیری شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی خرم آباد، "سید علی حسینی" شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: در این درگیری قاچاقچیان با تیراندازی به خودروی منابع طبیعی موجب خسارتی از جمله شکستن شیشه جلو و عقب، شکستن بی سیم خودرویی و فرورفتگی بدنه خودرو شدند که خوشبختانه نیروهای منابع طبیعی در این درگیری صدمه ای ندیدند.

وی افزود: در پی این حادثه هماهنگی های لازم با دادستان مرکز استان و نیروی انتظامی انجام و شبانه ضمن مراجعه به محل حادثه، ۲ دستگاه موتور سیکلت، یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک دستگاه تراکتور از آنها توقیف و ۲ نفر از افراد ضارب نیز دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

حسینی با اشاره به اینکه تهیه زغال و قاچاق چوب درختان جنگل های زاگرس از عوامل اصلی و تشدید کننده تخریب این منابع به شمار می ‎رود،گفت : برخورد با قاچاقچیان و حفاظت از منابع طبیعی همیشه در دستور کاری این اداره بوده و هست، کمااینکه در سال‌های گذشته شاهد اینچنین اتفاقاتی برای جنگلبانان بوده ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    0 1
    سردار رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی با انتقاد از وجود سلاح گرم در جامعه گفت: باید دارندگان سلاح گرم به اشد مجازات برسند، کسی که سلاح غیرمجاز دارد، احساس ناامنی نمی‌کند، این مطالبه همه ماست با قاچاقچیان و حاملان و خرید و فروش اسلحه به شدت برخورد شود...دیگه حبس هم به درد نمیخوره چون با راههای مختلف میان بیرون.. فقط اعدام
  • ایران کهن IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    0 0
    منابع طبیعی محکم و قاطع برخورد کن تا دیگران درس بگیرن
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۳
    1 0
    درود بر شما خدا خیرتون بده متاسفانه هنوز خیلی ها به اهمیت منابع طبیعی پی نبردند فقط به بهانه بیکاری هر گونه تخریب رو حق خودشون میدونند در حالیکه منابع طبیعی ثروت همه ی ماست
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴
    1 0
    دورود بر مرد خستگی ناپذیر جناب مهندس حسینی رئیس محترم اداره منابع طبیعی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس