کد خبر 1521092
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۲:۴۵

به گزارش مشرق، مهدی تکلو با انتشار رشته توئیتی در صفحه خود نوشت:

باربی۲۰۲۳ و اقبال گسترده نسبت به آن بخوبی نشان میدهد اسطوره‌ی باربی نه تنها حذف نشده بلکه غرب قابلیت این را دارد که با بلعیدن خرده‌رقبای فمینیستش روزبه‌روز پیچیده‌تر شود. باربی ۲۰۲۳ نشان می‌دهد اندیشه‌های فمینیستی در بهترین حالت، دست خالی‌تر از اینند که از بازار واسازی کنند.

نه گفتن و تخریب بازار تنها از زنهای مجاهد و مستقل الگوی سومی برمی‌آید. استقلال به معنای اصیل از سرچشمه‌ی مکتب و الهیات اسلام انقلابی حاصل می‌شود و هرجریانی برای این نزاع به اندازه‌ی کافی صاحب توان، اراده و جوهره‌ی سیاسی نیست. بر اراده‌مندی، استقلال و سیاسی بودن دختران بکوشید.

و گرنه چنانچه می‌بینیم، جریان بازار مردسالار حتی برای زنان محجبه‌ای که حجابهای سیاست‌زدایی شده و بی‌هویت دارند، خیلی ساده میتواند در قطارش جا باز کرده و برایشان مدلینگ و فشنینگ تدارک ببیند و آن‌ها را برای نهاد تبرج و مصرف به بازیگری و اسارت بکشاند. مسأله استقلال است. اوج استقلال!

مسأله استقلال است، اوج استقلال!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • متوهم IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    برای همین در چین و روسیه شرق زنان با پوشش و معقول از لحاظ ما بوده و بهیچ عنوان دنبال مفسده و برتری نیستند و زنان الگو و مردان معتقد و مومن هستند. البته مسئله پرسپولیس است. اوج تراختور!
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    من نمیدونم نوکری چین و روسیه. یا فروش نفت ۳۰ درصد زیر قیمت و..... اسمش استقلاله!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس