کد خبر 1521353
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

با برکناری علیرضا منصوریان از هدایت فولاد خوزستان مدیران این تیم به دنبال انتخاب جانشین وی هستند.

به گزارش مشرق، بعد از شکست سنگین تیم فولاد خوزستان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر برابر ملوان بندرانزلی، باشگاه فولاد سرانجام بعد از حواشی فراوان با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی پایان همکاری خود با علیرضا منصوریان سرمربی این تیم را اعلام کرد.

به دنبال برکناری منصوریان از هدایت فولاد، مدیران این تیم مذاکرات خود را برای سرمربی جدید این تیم آغاز کردند. دراگان اسکوچیچ، افشین قطبی، محرم نویدکیا، حسین فرکی و محمد ربیعی گزینه‌های مدنظر این باشگاه برای هدایت فولاد بودند. اسکوچیچ با توجه به حضور در کرواسی و حضور قطبی در لیگ کانادا، این دو مربی به فولادی‌ها پاسخ منفی دادند. از طرفی شرایط سنی فرکی مربی با سابقه که با فولاد سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد، باعث شد از لیست گزینه‌های باشگاه کنار گذاشته شود.

ربیعی که در این فصل، بعد از ۴ فصل حضور در رفسنجان از مس جدا شد هدایت ذوب‌آهن اصفهان را بر عهده گرفته و با فولادی‌ها به توافق شفاهی رسیده اما با توجه به حمایت نیما نکیسا مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، اجازه جدایی سرمربی خود را نخواهد داد.

با توجه به شرایط موجود برای گزینه‌های مربیگری فولاد خوزستان، محرم نویدکیا محتمل‌ترین و نزدیک‌ترین گزینه برای هدایت این تیم جنوبی است. نویدکیا سال گذشته بعد از دو فصل حضور در سپاهان، فصل را بدون تیم سپری کرد و با توجه به شخصیت آرام این مربی به نظر می‌رسد، بتواند در شرایط بحرانی، فولاد را به ساحل آرامش برساند.

گفتنی است در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر تیم فولاد خوزستان هشتم شهریور ماه در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف پرسپولیس تهران خواهد رفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    حیف مربی بسیار بااخلاق و باشخصیتی مثل نویدکیا بره جایی که احترام سرمربی رو نگه نمیدارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس