کد خبر 1521400
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
مدعی قتل «بن‌لادن» به اتهام ضرب و جرح بازداشت شد

عضو اسبق یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا (ناوی سیلز) که مدعی کشتن سرکرده اسبق و مشهور گروه القاعده است به اتهام ضرب و جرح بازداشت شد.

به گزارش مشرق، نیویورک‌پست در خبری نوشت که رابرت اونیل، عضو اسبق یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا که در سال ۲۰۱۱ اسامه بن‌لادن، سرکرده اسبق گروه القاعده را کشته بود، به اتهام ضرب و جرح بازداشت شده است.

به نوشته نیویورک‌پست، اونیل چهارشنبه هفته گذشته در شهر «فریسکو» واقع در ایالت تگزاس بازداشت و همان روز با وثیقه ۳هزار و ۵۰۰ دلاری آزاد شد.

قاتل سرکرده اسبق القاعده به اتهام وارد کردن جراحت فیزیکی (بزهکاری درجه اول) و همچنین مستی و حالت نامتعادل در ملاء عام (بزهکاری درجه سوم) بازداشت اما در گزارش زندان فقط اتهام اول ذکر شده است.

اونیل پس از آنکه در سال ۲۰۱۱ در جریان عملیات مخفی آمریکا در پاکستان و حمله به محل اختفای بن‌لادن، گلوله مرگ‌بار را به سر مغز متفکر حملات نهم سپتامبر به برج‌های تجارت جهانی شلیک کرد، برای خود نامی دست و پا کرد.

او در سال ۲۰۱۷ در کتاب خاطراتش به نام «اپراتور»، داستان کشتن بن‌لادن را بازگو کرد. دولت آمریکا این داستان را نه تایید و نه رد کرده است.

اونیل نخستین بار در سال ۲۰۱۶ به دلیل رانندگی در حالت نامتعادل بازداشت شد اما دادستان‌ها بعدها او را تبرئه کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • زورو IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    1 0
    زامبی روح انتقام گیر بن لادن شده .
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    الکلی شده. چه جالب
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    آخه مگه شماها از یه مشت یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکش انتظار دیگه ای داشتین؟؟! همه شون سروته یک کرباس هستند!! از قدیم گفتن یانکی خوب فقط یانکی مرده هست و لا غیر!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس