کد خبر 1521408
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
سریال های تماشاخونه

«پدر گواردیولا» با سیل عظیمی از بازیگر اما ناموفق در کارگردانی، قصه گویی، بازی بازیگران، تدوین و… کارش را آغاز کرد. سعید نعمت الله همیشه سعی داشته شبیه مسعود کیمیایی باشد اما...

به گزارش مشرق، سینما نوین در انتقاد به پلت‌فرم‌ رایگان تماشاخانه نوشت: پلتفرمی که از مدت‌های قبل، نامش بر بیلبوردهای سطح شهر دیده می‌شد، کارش را با خرید چند سریال مانده در انبار شروع کرد. این پلتفرم با هزینه‌های هنگفت در صفحات مجازی خبر از تماشای رایگان سریال‌ «آمستردام» ‌داد و مخاطبان را دعوت ‌کرد تا به «تماشاخونه» بیایند و بدون پرداخت هیچ اشتراکی، بیننده این سریال باشند.

سریالی که پلتفرم‌های دیگر دست رد برای خریدش زده بودند حالا سر از «تماشاخونه» درآورد. با تعدادی مخاطب و انبوه نظرات منفی، سریال به پایان راهش نزدیک شد اما بدون پخش قسمت آخر و بدون هیچ توضیحی از سمت پلتفرم، «آمستردام» به کارش پایان داد تا ذره‌ای احترام برای مردمی که وقت و هرینه‌ی اینترنت خود را پای این سریال گذاشته بودند، درنظر گرفته نشود. بعدتر ساترا اعلام کرد که مجوز تمامی قسمت‌های این مجموعه را داده و پخش نشدن قسمت پایانی ربطی به آن‌ها ندارد.

حالا از سه هفته قبل «پدر گواردیولا» هم به «تماشاخونه» آمد. سریالی که پس از یک‌سال بالاخره به یک پلتفرم فروخته شد و «تماشاخونه» تصمیم گرفت با پخش گاه و بی‌گاه تبلیغات در وسط سریال، هزینه‌هایش را هم جبران کند. «پدر گواردیولا» با سیل عظیمی از بازیگر اما ناموفق در کارگردانی، قصه گویی، بازی بازیگران، تدوین و… کارش را آغاز کرد. سعید نعمت الله همیشه سعی داشته شبیه مسعود کیمیایی باشد اما در اینجا فقط توانسته یک سیرک مضحک را به نمایش بگذارد.

شنیده می‌شود «تماشاخونه» سریال‌هایی که مدت‌هاست پلتفرمی آن‌ها را نمی‌خواهد هم خریده تا بازهم مخاطبینش را غافلگیر کند! … آن‌قدر غافلگیر که حتی همین تعداد مخاطبی هم که دارد از دست بدهد و همچون این چند ماه با واریز مبالغی، دست به دامان تعدادی از خبرنگاران و منتقدان برای تعریف و تمجید از سریال‌هایش در صفحات شخصی‌شان بشود…

منبع: سینمانوین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پری مجرد 44ساله IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    10 2
    با این سریال های مبتذل و سخیف و مهوع نسل جوان رو به انحطاط کشیدند
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      3 1
      مهران مدیری هم مثل فردوسی پور رفته تو زباله دونی تاریخ ولی نمی‌خوان قبول کنند هی دست و پا میزنند دریغ که فرو می‌رن
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    10 0
    این سریال از همان قسمت اول چیزی برای گفتن نداشت . همه اش منفی گرایی و سیاهنمایی و خزعبلاتی که مردم باورش ندارند .
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    4 11
    حالا سریال ها صداو سیما مخاطب نداره چرا فشاری میشن یه سری خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس