بانک گردشگری

با تصویب هیات مدیره بانک گردشگری، زائران نجف و کربلا با داشتن زائر کارت می توانند از تسهیلات 50 میلیون ریالی بر اساس معدل‌گیری میانگین سپرده بدون ضامن و بازپرداخت شش ماهه بهره‌مند شوند.

بانک گردشگری به منظور رفاه حال زائران نجف و کربلا، از امسال طرح "زائر کارت" را اجرایی کرده است. این کارت مشابه کارت بانکی دارای اعتبار چند ساله بوده و در سال های بعد نیز قابل استفاده خواهد بود.

زائران نجف و کربلا(عراق) با دریافت رایگان "زائر کارت" بانک گردشگری از دهها خدمات ویژه بانکی در مدت سفر بهره‌مند می شوند.

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، ارائه تسهیلات بانکی ویژه زائران اربعین حسینی (ع) وفق ضوابط بانک مرکزی، برخورداری از تخفیف خرید در فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، تولیدات ایرانی، حمل و نقل مرتبط با باشگاه زائران حسینی و دریافت اطلاعیه‌ها و اخبار ستاد اربعین و نیروی انتظامی برخی از خدمات زائر کارت است.

دارندگان زائر کارت بانک گردشگری برای سفر به کربلا و نجف از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) و همچنین مرز زمینی مهران و سایر مرزهای خروجی هنگام استفاده از زائرکارت در گیت‌های خروجی، شناسایی می‌شوند و در نتیجه دارای کمترین میزان تشریفات اداری خواهند بود.

اعطای تسهیلات به زائران نجف و کربلا با "زائر کارت" بانک گردشگری

افتتاح حساب به صورت آنلاین از طریق گوشی تلفن همراه در TOBANK و یا حضوری در تمام شعب بانک گردشگری و ادارات گذرنامه برای دریافت کارت ویژه "زائر کارت" به صورت رایگان و برخورداری از تمام خدمات کارت های بانکی یکی دیگر از ویژگی‌های زائر کارت را تشکیل می دهد.

همچنین درج QRCode و بارکد در پشت کارت برای امور شناسایی، اطلاعات هویتی، خدمات مرزی، ثبت اطلاعات پزشکی، سوابق دارویی، امکان تجویز نسخه الکترونیکی و مشاوره پزشکی و خدمات پستی زائران و همچنین خدمات درمانی در برخی مراکز درمانی کشور عراق امکانپذیر است.

امکان صدور و ارائه گذرنامه زیارتی همراه با کارت بانکی پس از ثبت در سامانه "سماح" سازمان حج و زیارت و ارسال رایگان نیز از ویژگی های زائر کارت به شمار می‌رود.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس