کد خبر 1521518
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷
در سر هزار فتنه نیرنگ‌های رنگی!

اگر فلان استاد در فلان دانشگاه آمریکا یا اروپا به جرم اعتراض به رژیم صهیونیستی اخراج شده است، این چند به اصطلاح استاد! با اجرای دستورالعمل صهیونیست‌ها علیه مردم کشورشان همراه بوده‌اند.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱- «‌الیز استفنیک‌» از اساتید دانشگاه ‌هاروارد بود. او انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را که به پیروزی جو بایدن منجر شده بود زیر سؤال برده و بدون آن که سندی ارائه کند، ادعای تقلب کرده بود. دانشگاه ‌هاروارد از استفنیک می‌خواهد که استعفا بدهد ولی او از استعفا خودداری می‌کند و بلافاصله از دانشگاه اخراج می‌شود.

(مقایسه کنید با ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ ایران از سوی خاتمی و موسوی و سایر فتنه‌گران که با ‌اشاره جرج سوروس صهیونیست و حمایت آشکار آمریکا و اروپا و اسرائیل مملکت را به آشوب کشیدند و با وجود وطن‌فروشی و خیانت آشکار، آب هم در دلشان تکان نخورده است!‌)

۲- « آدام برومبرگ‌» استاد دانشگاه هنر ‌هامبورگ بود.او دو سال پیش تنها به علت انتقادی که از رژیم صهیونیستی کرده بود از دانشگاه اخراج شد. نکته درخور توجه این که برومبرگ یک یهودی است و معروف است که یکی از بازماندگان [‌افسانه] هولوکاست است!

۳- «جوی کارگا» استادیار دانشگاه اوبرلین در اوهایو آمریکا بود. او ۷ سال قبل به علت آن که با ارائه اسنادی، حمله تروریستی ۱۱ سپتامبر را به صهیونیست‌ها نسبت داده بود، از دانشگاه اخراج شد!

۴- « آنتونی‌هال» استاد دانشگاه لث بریج کانادا بود. او با ارائه چند سند، هولوکاست را زیر سؤال برده و آن را غیر واقعی دانسته بود. این استاد دانشگاه لث بریج کانادا نیز تنها به خاطر این اظهارنظر از دانشگاه اخراج شد.

۵- «‌دیوید میلر» استاد جامعه‌شناسی دانشگاه بریستول انگلیس بود. این استاد دانشگاه را نیز درپی انتقاد به جنایات رژیم صهیونیستی، اخراج کردند!

۶- «‌تیم ‌اندرسون» هم استاد دانشگاه سیدنی استرالیا بود که به خاطر مواضع ضداستکباری و ضدصهیونیستی‌اش ۵ سال پیش از این دانشگاه اخراج شد.

۷- « برونو گلنیش» استاد دانشگاه لیون فرانسه را هم به دلیل زیر سؤال بردن هلوکاست از کار معلق کردند!

۸- «توماس بِرِنان» استاد فیزیک دانشگاه فریس در ایالت میشیگان آمریکا نیز به خاطر اظهارنظری که درباره «مافیای یهودی» در توئیتر منتشر کرده بود از دانشگاه مورد ‌اشاره اخراج شد!...

و این رشته سر دراز دارد!

۹- حالا به کشور خودمان برگردیم. چند تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها که در جریان اغتشاشات پائیز سال گذشته نه فقط از اغتشاشات و اغتشاشگران حمایت کرده بودند بلکه در پاره‌ای از موارد با اراذل و اوباش اغتشاشگر در جنایت علیه مردم مظلوم این مرز و بوم همراه بوده‌اند، از دانشگاه اخراج شده‌اند و این کمترین و پیش‌پا افتاده‌ترین مجازات در مقابل اقدامات پلشت و غیرانسانی آنهاست. آنها به وضوح می‌دانستند که آشوب‌ها از سوی دشمنان تابلودار نظام و مردم ایران طراحی شده و به صحنه آمده است.

حمایت آشکار و بی‌پرده آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و مخصوصاً رژیم صهیونیستی از اغتشاشات، حتی برای کند ذهن‌ترین افراد نیز به آسانی قابل درک بود. در کجای دنیا، آدم‌کشی، آتش‌زدن اموال عمومی، به آتش کشیدن قرآن کریم، متوقف کردن آمبولانس‌های حامل بیمار و به آتش کشیدن آنها، غارت فروشگاه‌ها، شکنجه و به شهادت رساندن شهید عجمیان‌ها و شهید علی‌وردی‌ها و شهید الداغی‌ها و نیروهای پلیس و بسیج و... اعتراض نامیده می‌شود؟! اگر فلان استاد در فلان دانشگاه آمریکا یا اروپا به جرم اعتراض به رژیم صهیونیستی اخراج شده است، این چند به اصطلاح استاد! با اجرای دستورالعمل صهیونیست‌ها علیه مردم کشورشان همراه بوده‌اند!

۱۰- گلایه‌ای همراه با ملامت نیز از مسئولان دانشگاه‌های کشورمان در میان است که از اعلام صریح و رسمی جرم این چند تن برای افکار عمومی دریغ می‌ورزند و به کلیاتی نظیر، مدت قرارداد آنها پایان یافته بود! و... اکتفا می‌کنند! و در نتیجه اصل ماجرا از نگاه مردم پنهان می‌ماند و به احزاب غربگرا که به سختی می‌توان در کارنامه آنها حتی یک نمونه از تفاوت مواضع آنها با دشمنان مردم را آدرس داد، اجازه می‌دهند تا از اقدام ضروری و مردم‌دوستانه مقامات مسئول در اخراج آنها روایت‌های غلط و تحریف‌شده‌ای ارائه بدهند.

۱۱- و بالاخره همین جا گفتنی است که دیروز برادران متعهد و صاحبنظرمان آقایان دکتر امیرحسین ثابتی و عباس موزون به عنوان استاد مدعو برای تدریس انقلاب اسلامی و آئین زندگی به دانشگاه شریف دعوت شده بودند.

انتشار این خبر بلافاصله با هجوم همه‌جانبه گروه‌های غربگرا و برخی از مدعیان اصلاحات روبه‌رو شد. چرا؟! تنها استناد آنها به تعهد این دو برادر به اسلام و انقلاب اسلامی و ضدیت بارها اعلام شده آنان با دشمنان نشان‌دار ایران اسلامی است! غربگراها جرأت نکرده‌اند به توان علمی آنها کمترین ایرادی بگیرند. چرا؟! چون به وضوح می‌دانند که اگر پای مباحثه و آزمونی در میان باشد، بر بی‌سوادی خود مهر تأیید زده‌اند. توئیت می‌زنند که امیرحسین ثابتی علیه دانشجویان شریف موضع گرفته است! و جرأت نمی‌کنند بگویند او به‌ فحش‌های رکیکی که عده‌ای ‌اندک و کم‌شمار در جریان اغتشاشات بر زبان رانده و سلف‌سرویس دانشگاه را به آتش کشیده بودند اعتراض کرده و نوشته بود این عده، حیثیت انبوه دانشجویان شریف را به بازی گرفته و به شخصیت اساتید محترم این دانشگاه اهانت کرده‌اند و...

به قول شاعر متعهد ایران عزیزمان، آقای محمد مهدی سیار:

در سر هزار فتنه، نیرنگ‌های رنگی

اهل کدام مرزند، این رومیان زنگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 35
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • US ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    24 10
    در مورد اختلاس هم حزبی ها نظری نیست؟!
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      0 0
      دست پا نزن رحم به شماها نباید کرد کسی که دنبال براندازی و شکست نظامه نباید در مناسب حکومت باشه و از امکاناتش استفاده کنه
    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      1 0
      باز فشاری شدی زدی جاده خاکی حق داری رفقات داریم از جاهای حساس میندازیم بیرون دیگه دوره زیر آبی رفتن تمامه :)
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      0 0
      یک وقت از اونهایی نشیم که اگه سرما بخورند دیگه آشغالهای خانه شان را جمع نمیکنند. هرچیزی سر جای خودش
  • ناظریان IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    25 12
    استکبار ، استکبار است، چه در آمریکا، اسرائیل و حتی ایران، استکبار صدای مخالف را خفه می کند چه ضد هولوکاست و اسرائیل، چه حجاب اجباری، چه حقوق کارگران ... استکبار، استکبار است.
    • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      1 0
      اره ما استکباریم از این به بعد یاد گرفتیم منش و روش رفقای غربیتون اجرا کنیم برید اروپا تدریس کنید همینی که هست
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      1 0
      استکبار همونه که تو نوکرش هستی . منتهی فعلا دستت نمی رسه که خوی استکباریتو نشون بدی
  • ناشناس IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    9 12
    چگونه سخن فردی باور گرد که اتفاق مستند عصر حتی خود را فسانه داند و پس فکر می کند چون قلم وهم تفنگ در دست هرچه نوشت همگان باور نخیر آقای عزیز شریف این کارت خود یک قصه پر غصه از واقعیت ودر رای و قضاوت صادقان محکوم به نداشتم دوام وقوام است .
    • هوشنگ غربگدا IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      1 0
      استاااااد اینی که الان گفتی یعنی چه
  • IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    14 0
    باید قانون حاکم شود
  • اسماعیل IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    7 14
    جواب ابلهان خاموشی است
    • محمدایوب IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      3 6
      6/38 دمت گرم می خواستم جوابت رابدم زحمت من را کم کردی
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      1 0
      ابلهانی که عامل دشمن در ایران هستند باید اخراج شوند
  • اسماعیل IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    6 12
    جواب ابلهان خاموشی است
  • صادق IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 1
    نجات پیدامیکنیم
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    15 24
    عمر و عزتت افزون باد مدافع آزادگی و روشن بینی.
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
      1 1
      منظورت شریعتمداری هست مرد مدافع آزادگی ؟؟؟؟
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    بالاخره انقلابي كه با خون هزاران شهيد به ثمر رسيده
  • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    وزارت علوم باید با افتخار اساتید خائن را اخراج و با شجاعت اعلام عمومی کند به دلیل خیانت به انقلاب صلاحیت تدریس به فرزندان این ملت را ندارند. بهانه های کودکانه پایان قرارداد فقط لوث کردن موضوع است.
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    محسن برهانی نفله هم باید هرچه سریعتر اخراج شود و حتی اجازه تدریس حق التدریس هم نداشته باشد.
  • US ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    مردم انقلابى ايران اسلامى در حيرت و در عجب هستند كه چرا هنوز نظام با خائنيى چون محمد خاتم و موسوى و كروبى مماشات ميكند در صورتيكه آنها هنوز هم دارن بخيانتشان ادامه ميدهند. واقعا جاى تعجب و هزاران افسوس است.
  • US ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    مردم انقلابى ايران اسلامى در حيرت و در عجب هستند كه چرا هنوز نظام با خائنيى چون محمد خاتم و موسوى و كروبى مماشات ميكند در صورتيكه آنها هنوز هم دارن بخيانتشان ادامه ميدهند. واقعا جاى تعجب و هزاران افسوس است.
  • محمدایوب IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    آنجا با هم دوست وهم کاسه نیستند به هم نان قرض نمی دهند آنجا در انظار عموم نمی جنگند در خلوت در استخر و سونا صفا کنند آنها برکفرشان پایبند هستند اما اینجا طرف برای دخترش وپسرش برادر زنش کار درست کرده پارتی بازی کرده نمک گیرشده
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    2 0
    حاج حسین عزیز فدایی داری به مولا. مشکل ما ضعف در تبلیغات است. دشمن با صرف میلیاردها دلار دهها شبکه ماهواره ای شیاد برای عوض کردن جای جلاد و شهید راه انداخته و موفق شده همچو معاویه باطل را حق جابزند. آیا از تاثیر پتیاره بیشرفی همچو سیما لگوری غافلی؟ آیا حکم این زنیکه مزدور خائن کثافت _که در خون همه شهدای امنیت شریک است_اعدام نیست؟ پس کی «دست پرقدرت ملت ایران» به این زنیکه مزدور خائن می رسد و او را مجازات می کند؟ ما منتظریم.
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    18 10
    ای کاش اقتدار بیشتری در برخورد با فتنه گران نشان داده می شد ...
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 1
    این متن حرف دل مردم است که از صهیونیست ها و سرمایه های صهیونیستی، بخصوص در دانشگاهها، بیزارند ، ان شاءالله که به برکت خون شهدا ، ریشه ی کارمندان استکبار در دانشگاه‌ها و ایران بخشکد.
  • محمد مهدی اسلامی IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    __ بسمه تعالی __ در سر هزار فتنه، نیرنگ‌های رنگی __ نا لان از درستی ،با قلب های سنگی __ اهل کدام مرزند، این رومیان زنگی __ در بین خلق همیشه ایجاد کنند جنگی __ از حق و عدل گریزان هستند و یاوه گوئی __ عادت شده بر اینان ،افسوس درنده خوئی __
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
      0 0
      اینقدر بدم میاد ازت ک حیفم اومد حتی منفی بهت بدم
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    فتنه دورنگی باشعار دو رویی هم داخلی ها هم خارحی ها به قله نزدیک شده است مالک اشتر دیگران قران سر نیزه جواب نمیدهد
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    فقط ریشه اعتراضات را بچسبونید به اونور آب
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    بازم سربار قلم!
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    کاملا موافقم آقایون رسما با براندازان همراهی می کنند بعد توقع دارند توی همین سیستم هم کار کنند
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    حسین شریعتمداری شخص اول
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    حقیرهای کم عقل، بیشتر باید ازشون اخراج بشه... داشنگاه جای علم و حق هست، نه دشمن علم و حق و طرفدار باطل و وحشیت...
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    1 0
    حقیرهای کم عقل، بیشتر باید ازشون اخراج بشه... دانشگاه جای علم و حق و حقیقت هست، نه دشمن علم و حق و طرفدار باطل و وحشیت...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس