کد خبر 1521742
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

بهترین چای هندوستان موجود در بازار ایران کدام است؟

از هر عاشق چای که بپرسید به شما خواهد گفت یک فنجان چای داغ بعد از یک روز سخت و شلوغ حکم اکسیر را دارد. اثر تسکین‌دهنده چای باعث آرامش ذهنی و از بین رفتن فشارهای روزانه می‌شود. باتوجه‌به آب‌وهوای مساعد هند برای کشت چای، چای هندی در سراسر دنیا معروف و شناخته شده است. بسیاری از این چای‌ها در بازار ایران نیز موجود هستند و مصرف‌کنندگان ایرانی علاقه بالایی به خرید این نوشیدنی محبوب دارند. در این مقاله با بهترین چای هندوستان و انواع برندهای محبوب چای هندی در بازار ایران آشنا خواهیم شد. باتوجه‌به تنوع بالای برندهای چای هندی برای تهیه محصول باکیفیت و باب طبعتان مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

چای کلکته؛ بهترین چای هندی منطقه آسام از نظر رنگ‌دهی

یکی از معروف‌ترین انواع چای سیاه کاملا ارگانیک در هندوستان، چای کلکته است. این چای در منطقه‌ای به نام آسام (Asam) در کشور هندوستان کشت و از برگ گیاه Camellia Sinensis تهیه می‌شود. در بازار ایران این محصول به چای کلکته معروف است. باتوجه‌به اندازه برگ‌های خشک چای، چای کلکته در انواع چای قلم، شکسته، باروتیَ، کله مورچه‌ای و خاکه چای تولید می‌شود. برگ‌های چای در مدل قلم در درشت‌ترین حالت و در چای خاکه در کوچک‌ترین حالت ممکن خشک شده‌اند.

این چای عطر طبیعی و طعم گسی دارد. یک دلیل محبوبیت و خرید چای عمده کلکته توسط مصرف‌کنندگان معمولی و صاحبان فروشگاه‌های مواد غذایی و عطاری‌ها، رنگ‌دهی بالای این محصول است. چای کلکته رنگی قرمز و تیره دارد و برای پذیرایی و استفاده در مهمانی‌ها و مجالس انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. اگر به‌ دنبال نوشیدنی‌ با کافئین بالا و خواص ویژه‌ای برای رفع خستگی و انرژی‌زایی هستید، چای کلکته پاسخگوی نیازهایتان خواهد بود.

بهترین چای هندوستان موجود در بازار ایران کدام است؟

چای دو قوچ طلایی زرین؛ محصول محبوبی از برگ چای منطقه آسام

یکی از برندهای محبوب چای هندی در ایران چای دو قوچ طلایی نام دارد. برگ‌های چای استفاده شده در این برند از نوع کلکته شکسته است. این محصول از برگ‌های چای منطقه آسام هندوستان تهیه و به روش کاملا ارگانیک آماده می‌شود. چای ارگانیک دو قوچ طلایی به عنوان بهترین چای هندوستان انتخاب مناسبی برای صبحانه به حساب می‌آید. این چای رنگ قهوه‌ای تیره و طعم مطلوبی دارد و در زمان کوتاهی (تقریبا ۱۲ دقیقه) به‌طورکامل دم می‌کشد.

برگ‌های چای کلکته استفاده شده در برند دو قوچ، سرشار از مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ هستند؛ بنابراین نوشیدن این چای باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. باتوجه‌به خواص بالا، کیفیت مطلوب و تهیه این نوشیدنی به روش کاملا ارگانیک، قیمت چای دو قوچ طلایی به نسبت بسیاری از چای‌های شرکتی مناسب‌تر است. این چای را می‌توانید در بسته‌های ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی تهیه کنید.

چای کله مورچه‌ای؛ یکی از بهترین چای‌های هندوستان میان ایرانیان

چای کله مورچه‌ای یکی از محبوب‌ترین انواع چای‌ هندی است. این نوشیدنی محبوب برای اولین بار در سال ۱۹۳۰ در آسام هند تولید شد. سپس روند تولید این محصول در سراسر هند و قاره آفریقا ادامه پیدا کرد. بعد از مدتی توجه ایرانیان نیز به استفاده از چای سی‌تی‌سی یا کله مورچه‌ای جلب شد. تا جایی‌که کشت چای کله مورچه‌ای در مزارع شمال ایران مخصوصا در شهر فومن نیز انجام می‌شود. چای سی تی سی مخفف عبارت کلمات Crush Tear Crul یا همان چای کله مورچه‌ای است. برگ‌های این چای ظاهر شکسته خرد و رول دارد. به همین دلیل به سرعت دم می‌کشد.

ریز بودن برگ‌ها و رنگ‌دهی بالا باعث شده است که چای سی‌تی‌سی به گزینه‌ای محبوب برای تولید چای کیسه‌ای تبدیل شود. این چای رنگ قرمز و یاقوتی تیره دارد و نسبتا به چای‌های دیگر کمی غلیظ‌تر است و طعم گس‌تری خواهد داشت. این چای را می‌توانید با شیر بنوشید و از طعم شگفت‌انگیز آن لذت ببرید. باتوجه‌به اندازه برگ‌های چای، دمای آب و زمان دم کردن، میزان کافئین چای کله‌ مورچه‌ای از ۵۰ تا ۹۰ میلی‌گرم متغیر خواهد بود. در کنار چای‌های هندی اگر به‌دنبال چایی هستید که انرژی مضاعف برای انجام بهتان تزریق کند، چای ماسالا یک انتخاب عالی است. برای تهیه این محصول و اطلاع از قیمت عمده چای ماسالا می‌توانید به فروشگاه اینترنتی ویترین مارکت مراجعه کنید.

بهترین چای هندوستان موجود در بازار ایران کدام است؟

تهیه مرغوب‌ترین و بهترین چای هندوستان از فروشگاه اینترنتی ویترین مارکت

مصرف چای پیشینه‌ای قدیمی در کشور ما دارد و برای اولین بار این نوشیدنی پرطرفدار از هند به ایران وارد شد. در این مقاله با بهترین چای هندوستان آشنا شدیم. کسب‌وکارهای مختلفی همچون فروشگاه‌های مواد غذایی و عطاری‌ها با خرید چای عمده هندوستان می‌توانند به‌خوبی به نیازهای مشتریان پاسخ دهند و میزان فروششان به‌طور چشمگیری افزایش یابد. با خرید از ویترین مارکت می‌توانید بهترین چای هندی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کنید. امکان خرید چای خارجی و ایرانی در این فروشگاه هم به‌صورت جزئی و هم به‌صورت عمده وجود دارد.

برای مصرف‌کنندگان بعد از کیفیت محصول مهم‌ترین فاکتور خرید قیمت چای است. چای عمده ایرانی و خارجی در فروشگاه ویترین مارکت با بهترین قیمت به فروش می‌رسد و برای مصرف‌کنندگان و صاحبان کسب‌وکارها در سراسر ایران ارسال می‌شود. این فروشگاه با تامین بهترین محصولات از سراسر دنیا، فرایند تهیه چای باکیفیت برای مشتریان را راحت کرده است. شما می‌توانید در سایت ویترین مارکت علاوه‌بر چای هندی، کلیه محصولات موردنیاز عطاری‌ها و انواع فروشگاه‌های مواد غذایی را تهیه کنید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس