.

نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در لیگ برتر باشگاه‌های ایران با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های استقلال و استقلال خوزستان امروز از ساعت ۱۹:۳۰دقیقه در هفته چهارم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

قضاوت این مسابقه را امیرسامان سلطانی با کمک‌های علیرضا مرادی و محمد صالح عرب‌آبادی بر عهده دارند.

استقلال در شرایطی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف همنام خوزستانی خود رفته است که هفته گذشته در اصفهان و در یک بازی جنجالی و پرتنش به سپاهان باخت.

آبی‌پوشان تهرانی که از سه بازی گذشته خود ۶ امتیاز به دست آورده‌اند به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی هستند.

استقلال خوزستان با ۲ تساوی و یک شکست به تهران آمده است تا اولین پیروزی فصل خود را رقم بزند. آنها برای خلق این شگفتی بزرگ کار سخت و دشواری را پیش رو دارند.

دقایق حساس

دقیقه ۸: اشتباه مدافعان استقلال فرصت خوبی را برای استقلال خوزستان به وجود آورد. جواد آقایی پور با حرکت فنی خود ابوالفضل جلالی و محمدحسین مرادمند را جا گذاشت و در حالی که موقعیت مناسبی برای گلزنی داشت کم دقتی کرد تا ضربه بغل پای او به خارج برود.

دقیقه ۱۴: ارسال آقایی‌پور به قصد گل روی دروازه استقلال فرود آمد که حسینی و تیر دروازه به کمک هم این توپ را مهار کردند تا همچنان دروازه استقلال بسته بماند.

دقیقه ۲۳: باز هم اشتباه مدافعان استقلال نزدیک بود کار دست این تیم بدهد. پاس شوشتری با تکل به موقع روزبه چشمی دفع شد تا رضا دهقانی با حسینی تک به تک نشود.

دقیقه ۲۸: شوت سنگین و روپای مهدی مهدی پور با واکنش فرزین گروسیان مهار شد تا این بازیکن از ثبت یک سوپر گل محروم شود.

ترکیب استقلال:

حسینی، صالح حردانی، محمدمرادمند، ابوالفضل جلالی، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، محمدی، یامگا و آرمان رمضانی

ترکیب استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، عقیل کعبی، رضا دهقانی، حسن شوشتری، جواد آقایی پور، بهروز بارانی، حسین ساکی، حسین احمدی، شهرام سالاری،علیرضا خوشکفا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    داور فقط پیرهنش آبی نبود! واقعا وجدان جقدر ارزان شده تو این فوتبال!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس