کد خبر 1521790
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵
روزنامه کیهان

گفت: پیروزی‌های پی‌درپی دولت سیزدهم بدجوری سر غربگراها را شلوغ کرده و آنها را با تراکم شدید کاری روبه‌رو کرده است! چرا؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: پیروزی‌های پی‌درپی دولت سیزدهم بدجوری سر غربگراها را شلوغ کرده و آنها را با تراکم شدید کاری روبه‌رو کرده است! چرا؟!

گفتم: خُب برای این‌که غربگراها ماموریت دارند با هر موفقیتی که دولت به دست می‌آورد مخالفت کنند و علیه آن دست به وارونه‌نمایی بزنند! بنابراین موفقیت‌ها که زیاد و پی‌درپی می‌شود غربگراها مجبورند برای هر یک از آنها سوژه‌ای کوک کرده و دروغی سرهم کنند و در نتیجه با تراکم کاری روبه‌رو می‌شوند!

گفت: ولی غربگراها در مخالفت با دولت از رسانه‌های غربی پیروی می‌کنند و مواضعشان با دشمنان مو نمی‌زند بنابراین کارشان سخت نیست، همان دروغ‌های رسانه‌ها و مقامات غربی را منتشر می‌کنند!

گفتم: مشکل آنها این است که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها خودشان با ده‌ها بحران سخت و شکننده روبه‌رو هستند و در کار خودشان هم مانده‌اند و گیج می‌زنند!

گفت: پس بگو چرا برای حل مشکل پادوهای داخلی خود پیشنهادهای درپیتی می‌دهند!

گفتم: مستخدم اداره به مدیرش که سخت درگیر مشکلات بود گفت؛ قربان سیم تلفن خیلی بلنده و به این طرف و اون طرف گیر می‌کنه! مدیر که حسابی گیج و مَنگ شده بود گفت؛ زنگ بزن به مخابرات بگو سر سیم رو از اون طرف بکشه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    0 0
    چرا اکثریت کارگزاران و اصلاح طلبان که قبل از انقلاب آه در بساط نداشتند الان پولدار و ساکن مناطق لاکچری هستند؟ از کجا آورده اند؟
  • alir IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    1 0
    ضمن ارزوی توفیق برای جمهوری اسلامی ایران- برادر شریعتمداری امیدوارم از این همه موفقیت!!!!!!!!!!!!!!!!! سرت گیج نرود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس