کد خبر 1521799
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱
باشگاه فولاد خوزستان مجوز حرفه‌ای گرفت

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا شعبانی، مدیرعامل باشگاه فولاد در یک برنامه تلویزیونی درباره برکناری سرمربی این تیم پس از شکست سنگین برابر ملوان در هفته گذشته، گفت: با توجه به اختلافات از علیرضا منصوریان خواستیم قطع همکاری کنیم. حتی پیش از شروع فصل با چند مربی صحبت کردیم اما در ادامه قرار بر این شد با منصوریان ادامه بدهیم.

وی درباره اختلاف منصوریان با هواداران از ابتدای شروع همکاری، اظهار داشت: ما چیزی که در ذهن برای انتخاب منصوریان داشتیم با هواداران متفاوت بود. فکر می کردیم با نتایج خوب این اختلاف سلیقه از بین می رود اما این موفقیت حاصل نشد.

شعبانی درباره باخت ۴ بر صفر فولاد برابر ملوان که منجر به برکناری منصوریان شد، تصریح کرد: یک بازی غیرقابل باور بود و مهم‌ترین دلیل عدم تمرکز و شرایط روحی بازیکنان بود که کارایی‌شان را نتوانستند نشان بدهند.

مدیرعامل فولاد درباره انتخاب مربی جدید این تیم گفت: اولویت اول ما با توجه به مسیری که ترسیم شده مربی داخلی است و با مربیان مختلفی صحبت شده است و امیدواریم بهترین انتخاب را داشته باشیم. گزینه‌های خارجی را هم بررسی کرده‌ایم. اگر هیئت مدیره اجازه بدهد برای هر شرایطی آماده هستیم. با حسین فرکی و محرم نویدکیا مذاکره مختصری شده است و با علی دایی هم غیر مستقیم صحبت کرده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس