اگر در خیابان‌های تهران قدم بزنید، رستوران‌های زیادی را خواهید دید که هرکدام شکل و شمایل متفاوتی دارند. درواقع شهر تهران متنوع‌ترین رستوران‌ها را در خود جای داده است. از رستوران‌های کوچک و سنتی و اغذیه‌فروشی‌ها گرفته تا رستوران‌های بزرگ و مدرن، رستوران‌های ایتالیایی، کره‌ای و چینی در این شهر بزرگ پیدا می‌شود.

تهران؛ شهر رستوران‌های رنگارنگ، لیستی از بهترین رستوران‌های تهران

معرفی بهترین رستوران‌های تهران

تعداد این رستوران‌ها آن‌قدر زیاد است که برای انتخاب آن‌ها ممکن است دچار سردرگمی شوید؛ بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا در این مطلب، لیست رستوران‌های تهران که غذای باکیفیت ارائه می‌کنند را برای شما آماده کنیم و اطلاعات مختصری درباره سرویسی که این رستوران‌ها ارائه می‌کنند، آدرس و شماره تماس آن‌ها در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بر اساس ذائقه و سلیقه خود و همچنین دوری و نزدیکی رستوران‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید.

رستوران خونه

اگر به دنبال یک رستوران خاص در تهران هستید، پیشنهاد ما رستوران خونه در چهارراه جهان کودک است. این رستوران یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود که سبک معماری و دکور آن به خانه‌های قدیمی و سنتی ایرانی شباهت دارد. در طراحی داخلی این رستوران از پنجره‌های رنگی و میزها و صندلی‌های چوبی استفاده شده است و گچ کاری‌های زیبا فضایی دل‌انگیز و رؤیایی را رقم زده است.

این رستوران تا حدودی گرانترین رستوران تهران محسوب می‌شود. بااین‌حال حجم غذاهای هر پرس بسیار زیاد است و به‌راحتی برای دو نفر کافی خواهد بود. این رستوران از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۳ آماده سرویس‌دهی به میهمانان خود است.

تهران؛ شهر رستوران‌های رنگارنگ، لیستی از بهترین رستوران‌های تهران

رستوران خونه از بهترین رستوران‌های تهران

آدرس: چهارراه جهان‌ کودک، به سمت حقانی شرقی خیابان شهیدی، انتهای بن‌بست کمان

شماره تماس: ۰۲۱۴۳۹۳۷۴

رستوران مسلم

رستوران مسلم یکی از رستوران‌ های معروف تهران است که خوشمزه‌ترین و بهترین غذاهای ایرانی را طبخ می‌کند. هر وقت که با این رستوران مراجعه کنید، صفی طولانی از مشتریان را خواهید دید که در جلوی این رستوران ایستاده‌اند.

بااین‌وجود این رستوران سرویس‌دهی سریع و مناسبی دارد و قرار نیست مدت طولانی را در صف منتظر بمانید. معروف‌ترین غذای این رستوران ته‌چین آن است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن را امتحان کنید. حجم غذای این رستوران در هر پرس زیاد است و قیمت آن با توجه به حجم غذا بسیار مناسب است.

آدرس: تهران، خیابان 15 خرداد، نبش سبزه‌میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک 4

شماره تماس: 02155602275

رستوران کوبابا

کوبابا نام یک رستوران در تهران است که یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. این رستوران منو بسیار متنوع و جذابی دارد و می‌توانید انواع غذاهای محبوب کشورهای مختلف را در آن مشاهده کنید. از پلوی افغانی گرفته تا موساکای یونانی و حمص عربی در منو رستوران کوبابا قرار دارد و می‌تواند برای ذائقه‌های مختلف و کسانی که به غذاهای کشورهای دیگر علاقه دارند، جذاب باشد. این رستوران یکی از گرانترین و لوکس‌ترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود که از ساعت ۱۱ تا ۲۳ برای سرویس‌دهی به میهمانان خود حاضر است.

آدرس: جردن، خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷، طبقه اول

شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۰۸۰۱۶

رستوران‌هانی

رستوران‌هانی یکی از بهترین رستوران‌ های تهران است که در میدان قیام و منطقه بازار واقع شده است. این رستوران غذا و سرویس باکیفیتی را ارائه می‌کند و مردم از سراسر تهران به این رستوران مراجعه می‌کنند.

جالب است بدانید که سریال آشپزباشی بر اساس داستان واقعی همین رستوران ساخته شده و محبوبیت زیادی هم پیدا کرده است. این رستوران در حال حاضر یک برند تجاری نیز محسوب می‌شود و غذاهای نیمه آماده و بسته‌بندی خود را به خارج از کشور می‌فرستد.

بااین‌حال تمام این تفاسیر و شهرت این رستوران باعث نشده تا قیمت غذای آن افزایش پیدا کند و همواره کوشیده تا در قیمت‌گذاری اعتدال را رعایت کند و مقرون‌به‌صرفه باشد. این رستوران از ساعت ۹ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۴ آماده سرویس‌دهی به میهمانان خود است.

آدرس: تهران، میدان قیام، ضلع غربی میدان

شماره تماس: ۰۲۱۳۳۵۵۳۷۳۴

رستوران عالی‌قاپو

اگر به دنبال بهترین رستوران سنتی تهران هستید ما رستوران عالی‌قاپو را به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران که در محدوده ونک تهران قرار دارد علاوه بر غذاهای باکیفیت و سرویس فوق‌العاده، از موسیقی زنده نیز بهره گرفته است که باعث دوچندان شدن محبوبیت این رستوران شده است.

معماری داخلی عالی‌قاپو از معماری سنتی ایرانی و آیتم‌ها و نمادهای فرهنگی ایران بهره گرفته است. اگر به رستوران‌های سنتی علاقه دارید رستوران عالی‌قاپو می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

تهران؛ شهر رستوران‌های رنگارنگ، لیستی از بهترین رستوران‌های تهران

رستوران سنتی عالی‌قاپو تهران

آدرس: تهران، ونک، ابتدای خیابان گاندی

شماره تماس: 02188777803

رستوران نارنجستان

رستوران نارنجستان یک رستوران شیک در تهران است که در طبقات یازدهم و دوازدهم برج سرو در سعادت‌آباد تهران قرار گرفته است. بخش غذاهای فرنگی این رستوران در طبقه یازدهم و بخش غذاهای سنتی و ایرانی این رستوران در طبقه دوازدهم قرار دارد. فضای این رستوران بسیار شیک و مدرن است و غذاهای بسیار خوش‌طعم و فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند. اگر به رستوران‌های لوکس و شیک علاقه دارید، رستوران نارنجستان از بهترین گزینه‌هایی است که پیش روی شما قرار دارد.

آدرس: تهران، سعادت‌آباد، سرو غربی، میدان شهرداری، مجتمع سرو

شماره تماس: 02122066060

رستوران نایب

رستوران نایب یکی دیگر از رستوران‌های شیک و لوکس تهران است که شعبه‌های متعددی هم در شهر تهران دارد. نقطه قوت این رستوران کباب‌های خوشمزه و لذیذ آن است که اگر طرفدار کباب باشید، این رستوران بهترین کباب‌ها را برای میهمانان خود آماده می‌کند. این رستوران شعب متعددی در تهران دارد ما در اینجا آدرس دو مورد از آن‌ها را برای شما آورده‌ایم.

آدرس شعبه زعفرانیه: تهران، ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، ایستگاه پسیان، پلاک ۱۷۱۹
تلفن تماس:02126211289

آدرس شعبه خیابان وزرا:تهران،خیابان وزرا، کوچه یازدهم، پلاک ۳۰
تلفن تماس: 02188707272

رستوران البرز

رستوران البرز یکی از دیگر رستوران‌های محبوب تهران به شمار می‌رود که کباب‌های آن زبانزد و پرطرفدار است. این رستوران یکی از رستوران‌های قدیمی تهران است که از سال ۱۳۴۶ فعالیتش را آغاز کرده و هم‌اکنون در خیابان سهروردی تهران قرار دارد.

هرچند زمان زیادی از افتتاح این رستوران می‌گذرد، اما همواره سعی کرده تا با رعایت استانداردهای مدرن، خود را به‌روز نگه‌ دارد و در طول زمان همواره یکی از بهترین و شیک‌ترین رستوران‌های تهران به شمار رفته است.

آدرس: تهران، سهروردی شمالی، بالاتر از چهارراه شهید بهشتی، نبش کوچه نیکو مقدم

تلفن تماس: 02188534757

رستوران ۱۳۳ تهران‌پارس

رستوران ۱۳۳ تهران‌پارس یکی از بهترین رستوران‌های منطقه شرق تهران است. این رستوران فضایی بسیار مدرن و لوکس دارد و غذاهای باکیفیتی را نیز ارائه می‌کند. همچنین رستوران ۱۳۳ اجرای موسیقی زنده را نیز برای میهمانان در لیست خدماتش گنجانده است.

می‌توان گفت محدوده قیمتی این رستوران متوسط رو به گران است که با توجه به کیفیت غذا و خدمات دیگری که ارائه می‌کند، منطقی به نظر می‌رسد. این رستوران از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب آماده سرویس‌دهی به میهمانان خود است.

آدرس: تهران‌پارس، چهارراه تیرانداز، خیابان رسالت

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۷۲۴۱۶۱

رستوران موبی دیک

رستوران موبی دیک یکی از رستوران‌های قدیمی و باکیفیت تهران محسوب می‌شود که نام آن از یک رمان خارجی با همین نام الهام گرفته است. این رستوران تنوع غذایی بالایی دارد و شما می‌توانید هر دو نوع غذای ایرانی و فرنگی را در منو غذای این رستوران مشاهده کنید. ساعت کاری این رستوران از ۱۱ تا ۱۶ است و شما می‌توانید در وعده ناهار میهمان این رستوران باشید.

آدرس: خیابان سپهبد قرنی، چهارراه سپند، بالاتر از طالقانی، جنب بانک، پلاک ۱۹۸

شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۰۵۰۴۱

رستوران گردان برج میلاد

رستوران گردان برج میلاد که در طبقه ششم و ارتفاع ۲۷۶ متری قرار گرفته یکی از بهترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود. در این رستوران وعده‌های شام، ناهار و صبحانه سرو می‌شود و تنوع غذای آن نیز بسیار زیاد است. این رستوران دارای دو بخش ثابت و متحرک است که بخش متحرک آن در هر ساعت یک دور کامل میزند و یک چشم‌انداز ۳۶۰ درجه از تهران را برای میهمانان فراهم می‌کند.

تهران؛ شهر رستوران‌های رنگارنگ، لیستی از بهترین رستوران‌های تهران

رستوران گردان برج میلاد

آدرس: تهران، بزرگراه همت غرب، برج میلاد، رستوران گردان برج میلاد

تلفن تماس: 02188620381

رستوران و کافه ارکیده

رستوران و کافه ارکیده، نام مجموعه‌ای از رستوران‌ها است که در تهران، البرز و مازندران شعبه دارد و یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های ایران با ۶۴ سال سابقه فعالیت رستوران‌داری است. این رستوران تیم آشپزی و پرسنل بسیار حرفه‌ای و ماهری دارد. شعبه‌های این رستوران در تهران از لوکس‌ترین و بهترین رستوران‌های شهر محسوب می‌شوند.

آدرس شعبه آرژانتین: میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۸۵۳۰۰

آدرس شعبه اقدسیه: اقدسیه، بزرگراه ارتش، مجتمع شمیران سنتر، طبقه ۱۰

شماره تماس: ۰۲۱۷۲۱۴۶

آدرس شعبه سعادت‌آباد: سعادت‌آباد، میدان کاج، ابتدای خیابان علامه شمالی، نبش خیابان اقبال ملی

شماره تماس: ۰۲۱۷۹۳۹۷

رستوران قصاب فرشته

رستوران قصاب فرشته یک رستوران ترکی در شهر تهران است که طرفداران زیادی دارد. این رستوران فضایی بسیار لوکس و زیبا دارد و غذاهای بی‌نظیری و باکیفیتی را نیز سرو می‌کند. اگر به سبک غذاهای ترکیه‌ای علاقه دارید، می‌توانید این رستوران را امتحان کنید و از تجربه یک غذای عالی در فضایی دل‌انگیز لذت ببرید.

آدرس: خیابان فرشته، خیابان فیاضی، پلاک ۱۰۴

شماره تماس: ۰۲۱۲۳۳۳۱۱۱۱

رستوران شرف الاسلامی

رستوران شرف‌الاسلامی یکی دیگر از رستوران‌های سنتی شهر تهران است که در دل بازار بزرگ تهران واقع شده است. این رستوران در سال ۱۳۱۷ تأسیس شده است و از آن روز تابه‌حال طرفداران خود را دارد. این رستوران به جای فاکتور به مشتریان ژتون‌های رنگارنگ می‌دهد که شیوه متفاوت و جالبی است. این رستوران به خاطر شلوغی بازار معمولاً شلوغ است. به همین دلیل بهترین است برای صرف ناهار بازه ۱۲ تا ۱ را انتخاب کنید.

آدرس: بازار تهران، به سمت مسجد، داخل مسجد، راه سمت راست، رستوران شرف‌الاسلامی

رستوران شاندیز جردن

رستوران شاندیز جردن یکی از بهترین رستوران‌های شهر تهران است که در خیابان جردن تهران واقع شده‌ است. این رستوران یک رستوران بین‌المللی و با غذاهای باکیفیت است و از بهترین مواد اولیه برای طبخ غذا استفاده می‌کند. این رستوران یک رستوران شیک و مجلل برای قرارهای خانوادگی و جلسات اداری است.

آدرس: تهران، منطقه ۳، بلوار صبا، پلاک ۲۷

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۰۵۴۸۴۸

در پایان

همان‌طور که گفتیم، تهران متنوع‌ترین رستوران‌های سطح کشور را در خود جا داده است و هرکدام می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش از صرف یک وعده غذایی خوشمزه در محیطی دلپذیر و جذاب باشد. این مطلب می‌تواند به شما کمک کند تا با انواع رستوران‌های شهر تهران و با بهترین‌های آن‌ها آشنا شوید.

همچنین می‌توانید با استفاده از سرویس سفارش غذا پرداخت درب منزل https://snappfood.ir/service/restaurant?page=0&section=SERVICES به‌صورت آنلاین غذا سفارش دهید. در این سرویس شامل بهترین رستوران‌ها است که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فود ها را ارائه می‌کنند. اگر به غذاهایی فست فود و به خصوص غذاهای سوخاری علاقه دارید می‌توانید از لینک سفارش سوخاری آنلاین https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Tehran/near?category=7-%3E13&page=0&section=SERVICES&superType=1 بهترین سوخاری‌ها را سفارش دهید.


این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس