کد خبر 1522007
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
حسرتی که نکونام به دل گل‌محمدی گذاشت/ پرسپولیس در تدارک شکستن طلسم ۵۴۵ روزه

نگاهی به نتایج دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس طی ۵ دیدار آخر این دو تیم آمار جالبی را پیش روی مخاطبان فوتبال قرار می‌دهد.

به گزارش مشرق، در چهارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر تیم فولاد خوزستان این هفته در خانه(اهواز) میزبان پرسپولیس است.

قرار است این مسابقه از ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه هشتم شهریور آغاز شود. این در حالی است که تیم فولاد طی ۲ سال اخیر یعنی از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تا امروز دو بار در مناطق جنوبی کشور پرسپولیس را شکست داده است!

آمار کلی نتایج این دو تیم در ۵ دیدار اخیر مشخص می‌کند پرسپولیس و فولاد هر کدام دو بار یکدیگر را شکست داده‌اند و یک مسابقه هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید:

سهم تماشاگران پرسپولیس از ورزشگاه دیدار با فولاد

برد پرگل سه بر یک پرسپولیس در ورزشگاه خانگی فولاد در بازی رفت لیگ برتر بیست و یکم رقم خورد. روزی که پرسپولیسی‌ها توانستند توسط رضا اسدی (۶۱)، حامد پاکدل (۷۲) و عیسی آل کثیر (۸۳) فولاد را ۳ بر یک شکست بدهند. مسابقه‌ای که در تاریخ سی‌ام مهرماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

دیدار برگشت این دو تیم در همان فصل در دوم بهمن ماه همان سال در استادیوم آزادی با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید که مهدی عبدی در دقیقه ۴۹ تک گل بازی را به ثمر رساند.

حسرتی که نکونام به دل گل‌محمدی گذاشت/ پرسپولیس در تدارک شکستن طلسم ۵۴۵ روزه

فولاد خوزستان و پرسپولیس در تاریخ هجدهم بهمن ماه همان سال و در چهارچوب مسابقه سوپرجام در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی شهر سیرجان بار دیگر به مصاف هم رفتند. مصافی که در استان کرمان یکی از استان‌های جنوب شرقی کشور برگزار می‌شد و با پیروزی یک بر صفر فولاد روی موسی کولیبالی به پایان رسید و فولاد قهرمان سوپر کاپ ایران شد. سرمربی دو تیم در آن دیدار جوا نکونام و یحیی گل محمدی بودند.

اما پرسپولیس در بازی رفت فصل گذشته در تهران با نتیجه بدون گل در تاریخ بیست و هشتم مرداد ماه ۱۴۰۱ در چهارچوب هفته دوم لیگ برتر مقابل فولاد همین جواد نکونام که امروز سرمربی استقلال است متوقف شد. تیم فولاد خوزستان در بازی برگشت نیز در اهواز با هدایت همین سرمربی استقلالی موفق شد با تک گل روبرتو تورس در دقیقه ۲۲ پرسپولیس را شکست بدهد.

با احتساب تاریخ آخرین باری که پرسپولیس موفق به شکست دادن فولاد شده یعنی دوم بهمن ۱۴۰۰ تاکنون، در حال حاضر تا امروز ۵۴۳ روز است که این تیم نتوانسته دوباره این تیم را با شکست از پیش رو بردارد. هر چند که با نتایج اخیر این تیم در لیگ جاری با دیگر مربی استقلالی اش یعنی علیرضا منصوریان نتایج بسیار ضعیفی در ابتدای این فصل گرفته و یکی از ضعیف ترین تیم های فولاد در همه این سالها را روانه میدان کرده بود.

بنابراین یحیی و پرسپولیسی ها به شدت امیدوارند که در این دیدار به طلسم ۵۴۳ روزه که تا روز بازی ۵۴۵ روز می رسد پایان بدهند تا هم از کورس صدرنشینی عقب نمانند و هم دل هواداران شان را شاد کنند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    9 1
    الان داره جلسه توجیهی بین تیم داوری و بازیکنای لنگ برگزار میشه دارن همفکری میکنن چه جوری بازیو دربیارن
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      0 0
      خفه شو کیسه کش احمق - خوبه گلتون بازی با تیم کیسه خوزستان آفساید زدید
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    4 1
    ببینیم به چهارمین بازی پشت سر هم میرسه که گل آفساید میزنن؟
  • وحید IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    0 0
    تمام جهان زیر استعمار بریتانیا آمریکا فرانسه روسیه است مردم ایران برای آزادی تظاهرات کنید
  • الیاس IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    9 1
    با حمایت کمیته داوران که یار دوازدهم پیروزی هستند چرا که نه.3
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    7 1
    اینا که سر زن هرزگی داشتن مسابقه میزاشتن برا هم
  • کاربرجدید IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    0 0
    24ساعت دندون رو جگر بذار ارشمیدوس!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس