دستگیری عضو یک باند شرارت و ناامنی در نوشهر

رئیس پلیس آگاهی انتظامی انتظامی مازندران از دستگیری عضو یک باند شرارت و آدم ربایی که پس از ارتکاب شرارت در استان خراسان رضوی در شهرستان نوشهر مخفی شده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی قیصری گفت: در پی نیابت قضائی از دادگاه کیفری استان خراسان رضوی، مبتنی بر احتمال حضور عضو یکی از باندهای متلاشی شده آدم ربایی و شرارت در مشهد مقدس، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران، تصریح کرد: مأموران پس از اقدامات اطلاعاتی، متهم را که با نام و عنوانی جعلی و به عنوان کارگری ساختمانی در یکی از روستاهای شهرستان نوشهر در حال فعالیت بود، شناسایی کردند.

سرهنگ قیصری در ادامه اظهار داشت: مأموران طی عملیاتی ضربتی و اقدامی غافلگیرانه متهم را دستگیر و برای ادامه مراحل قانونی، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

وی با بیان اینکه استان مازندران هیچ گاه جای امنی برای بزهکاران، مخلان نظم و امنیت اجتماعی و عاملان شرارت و ناامنی‌ها نخواهد بود، به شهروندان توصیه کرد: ضمن همکاری با پلیس، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و رفت و آمدهای افراد ناشناس در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    3 1
    خداوندحافظان امنیت رانگهداردامنیت الکی نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس