کد خبر 1522837
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
کنایه رئیس لالگیا به روبیالس

رئیس لالیگا، ضمن ستایش از بونماتی، بازیکن زن سال اروپا، به روبیالس، رئیس فدراسیون این کشور، طعنه زد.

به گزارش مشرق، خاویر تباس، رئیس لالیگا، با لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون اسپانیا، رابطه‌ای پرفراز و فرودی داشته است، اما این اختلافات اکثر اوقات به تفاهم بدل می‌شد و به نظر نمی‌رسید مشکلات غیر قابل حلی بین این دو مسئول ارشد فوتبال اسپانیا در میان باشد.

اما پس از بحرانی که کار ناشایست روبیالس در فینال جام جهانی زنان به فوتبال اسپانیا تحمیل کرد به نظر می‌رسد او دیگر در این کشور حامی ندارد چرا که تباس امروز به بهانه تجلیل از ایتا بونماتی، ستاره تیم ملی زنان اسپانیا، که به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شد، به روبیالس کنایه زد.

خاویر تباس با انتشار متنی در توییتر نوشت: "به بازیکن زن بارسلونا به خاطر جایزه‌ای که گرفت تبریک می‌گویم. او واقعا شایستگی‌اش را داشت. همچنین به خاطر حرف‌های شجاعانه‌ای که علیه سوءاستفاده از قدرت و روابط کاری و بی‌احترامی مطرح کرد تحسینش می‌کنم و به او تبریک می‌گویم. هیچکس نمی‌توانست به این صراحت به مشکل اشاره کند، ولی بعضی‌ها اصرار دارند که خودشان را به نفهمیدن بزنند و متوجه نشوند که مشکل کجاست".

بونماتی که به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی زنان ۲۰۲۳ انتخاب شده بود و دیشب جایزه‌اش را به عنوان بهترین بازیکن سال یوفا دریافت کرد گفته بود: "ما به عنوان یک جامعه نباید به کسی اجازه بدهیم از قدرتش سوءاستفاده کند یا به دیگران بی‌احترامی کند. برای همین به همبازی‌ام جنی هرموسو و همه کسانی که از این موضوع آسیب دیده‌اند می‌گویم که همه با شما هستیم و برای رسیدن به جامعه‌ای بهتر تلاش می‌کنیم".

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس