کد خبر 1523163
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
اصرار اصلاح‌طلبان بر دروغ ایجاد 20 میلیون شغل

اصلاح‌طلبان بر اساس یک خبر دروغ استارت تخریب دولت سیزدهم را زدند و بعد از روشن شدن موضوع همچنان اصرار بر دروغ دارند.

به گزارش مشرق، خبر کذبی که توسط رسانه‌های اصلاح‌طلب درحال داغ شدن است، مربوط به سخنرانی امام جمعه موقت شیراز حجت‌الاسلام سید ابو فاضل رضوی اردکانی است. طبق ادعای رسانه‌های اصلاح‌طلب امام جمعه موقت شیراز در خطبه نماز جمعه گفته است: «در دولت سیزدهم بیش از ۲۰ میلیون شغل ایجاد شده و نزدیک به یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحد مسکن نیز طی این دولت احداث شده است.»

اصرار اصلاح‌طلبان بر دروغ ایجاد ۲۰ میلیون شغل

اصرار اصلاح‌طلبان بر دروغ ایجاد ۲۰ میلیون شغل

اصرار اصلاح‌طلبان بر دروغ ایجاد ۲۰ میلیون شغل


اما اصل ماجرا ویدیویی است که در این ویدیو امام جمعه موقت شیراز در سخنرانی خود می‌گوید: «آقای رئیسی در این مدت توانسته نزدیک به ۱ میلیون و خورده شغل ایجاد کند...»


منشا این خبر کذب، اشتباه یکی از خبرگزاری‌ها بوده و این خبرگزاری بدون هیچ توضیحی این گزارش را اصلاح کرده است.

اصرار اصلاح‌طلبان بر دروغ ایجاد ۲۰ میلیون شغل

اصرار اصلاح‌طلبان بر دروغ ایجاد ۲۰ میلیون شغل


با روشن شدن موضوع، با ویدیویی که به صراحت بر دروغ بودن خبر «ایجاد ۲۰ میلیون شغل» اشاره می‌کند، رسانه اصلاح‌طلب همچنان اصرار دارد که منبع خبری‌اش بر اساس یک خبر اشتباه است و بنا ندارد که خبر خود را اصلاح کند.

اصرار اصلاح‌طلبان بر دروغ ایجاد ۲۰ میلیون شغل


خبر کذب، توسط جریان غربگرا در فضای مجازی پخش شده است و اکنون حاضر نیستند خبر خود را اصلاح کنند و به نوعی می‌خواهند از اشتباه یک خبرگزاری، برای تخریب دولت سیزدهم استفاده کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 17
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    11 2
    هیچ گونه شغلی ایجاد نشده.همه دروغ رسانه ای است.
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      5 7
      حسادت نسبت به موفقیت های دولت آقای رئیسی چنان اصلاح طلبان تهوع آور را فراگرفته و رنج می دهد که حتا آرزو می کنند به قیمت نابودی نظام هم که شده باشد دولت ایشان زمین بخورد! وَ مِن شَرٍحاسِدٍ اِذاحَسَد
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    1 2
    اصلاح طلب یعنی مجنون قدرت، کسی اینها را تحویل نمیگیره
  • آرش IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    1 1
    شما راستگو!!!
  • من غدیریم IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 0
    دوستان گرامی ودبیران جریانهای سیاسی همه باهم دریک خط و یک هدف با فرمان ولایت فقیه در زیر چتر سایه حجت بن الحسن داریم دریک کشور زندگی می کنیم خداوند از همه نعمتهای الهی دریغ نکرده است. جریانهای سیاسی فعلی وقبلی خیال می کنند که ملت ایران نمی داند که شما ها بجون هم افتادن بخاطر حافظ کشور و منافع کشور و منافع ملت نیست هرچه هم بگید باوریت بسیارسخت است فقط بخاطر منافع شخصی و فرصت مناسب برای دستیابی به صادرات و واردات کالا که برای خویش کاخ معاویه درست کنی، اصلاح طلب فلان مطالبی را مطرح کرد و اصولگرا فلان موضوعات را ،اولا در راس جریانهای سیاسی افرادی هستند سن وسال شان به موقعیت اصلاح طلبان نمی رسید. هر دولت که ملت از طریق انتخابات انتخاب کردند به نحوی به مملکت خدمت کردند ملت ایران منکر خدمات شان نیست بلی اصلاح طلبان در آن زمان 20 میلیون کم بلکه بیشتر شغل ایجاد کردند 47 واحد نیروگاه سیکل ترکیبی- 12 واحد نیروگاه حرارتی- نیروگاه آبی کارون 1 و2 - فولاد- وسایر کارخانه ها ایجاد شده است حالا اونای که در ظاهر بودند مطرح کردم. تنها مشکل ما در کشور هر دولتی که به سر میز ریاست می نیشنند از خود می گویند والله بالله ما خودمان شاهد هستیم ودر جریان هستیم همه عملکرد دولت ها و اعداد و ارقام و گرافها کاذب هست از واقعیت دور است. هردولت یک طرح وپروژه را سه باز افتتاح می کنند شاهد این قضیه هم هستیم. چه اصولگرا و چه جبهه پایداری چه اصلاح طلبان وچه اعتدال همش یکی هستند بقول حاج دانشمند شبیه خوان میدان هستند شمرخوان و امام خوان درهنگام نهار در یک سفره نهار می خورند. ایران اسلامی و ادارات وسازمانها و وزارتخانه ها ونهاد ها و ارگانها نیاز به بازسازی و پاکسازی دارند که اکثر نفوذیها وارد بدنه کشور شدند فقط بفکر منافع خویش هستند و خانواده خویش هستند وقتی که به حسینیه امام خمینی می روند در پیش حضرت آقا ،دروغ اندر دروغ می گویند تمام اعداد وارقام کاذبی هست هیچ واقعیت را دارانیست. اگر واقعی بود ایران الان گلستان بود کو؟ بخدا و به پیامبر حضرت آقا هم میداند نمی خواهد عزت دروغگویان را در محضر انظار عمومی بشکند. تنها ترین مظلوم فعلی حضرت آقا هست و ملت ایران هم گوش بفرمان حضرت آقاست. این همه راهپیماییها و مناسبتها ملت بخاطر فرمان امر رهبری به میدان می آیند. الان می فهمم که امامان ما چه مشقت وسختی کشیدند.
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 0
    اصلاح طلبان مدعی اصلاح هستند چرا اینو اصلاح نمیکنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس