کد خبر 1523557
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۶
برد سخت بارسا مقابل اوساسونا در شب رونمایی از ستاره‌ها

تیم فوتبال بارسلونا توانست در دیداری خارج از خانه سومین برد متوالی خود را به دست آورد.

به گزارش مشرق، در آخرین دیدار هفته چهارم رقابت‌های لالیگا اسپانیا تیم فوتبال بارسلونا در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه السادار میهمان اوساسونا بود که توانست در نهایت با نتیجه ۲ بر یک رقیبش را شکست دهد.

در این دیدار ژاوی دنبال این بود که بتواند با حفظ روند بردهای خود همچنان در بالای جدول باقی بمانند و اوساسونا هم دنبال حفظ امتیازات این مسابقه در السادار بود.

با این حال ابتدا این آبی اناری‌ها بودند که در اولین دقیقه از وقت اضافه نیمه نخست روی پاس ایکلای گوندوگان توسط ژول کنده به گل رسیدند هرچند بازیکنان میزبان معتقد بودند که خطای روی دروازه‌بان رخ داده اما داور این گل را پذیرفت.

در دقیقه ۷۸ اما آویلا با ضربه‌ای استثنایی بازی را به تساوی کشاند تا همه چیز برابر پیش رود.

در دقیقه ۸۲ اما کانتا در برخوردی که با لواندوفسکی داشت موجب شد تا داور برای بارسا در تصمیمی جنجالی پنالتی بگیرد. پس از این تصمیم این داور VARرا چک کرد و علاوه بر تایید تصمیمش مدافع خاطی را هم اخراج کرد تا میزبان در دقایق پایانی ۱۰ نفره شود.

در نهایت نیز لواندوفسکی این ضربه را تبدیل به گل کرد تا شاگردان ژاوی دست پر ال‌سادار را ترک کنند.

ژائو فلیکس ستاره پرتغالی که به تازگی به بارسلونا پیوسته هم امروز به رویای کودکی خود رسید و برای نخستین بار برای کاتالان‌ها به میدان رفت.

بارسلونا با ۳ پیروزی و یک تساوی با ۱۰ امتیاز پشت سر رئال مادرید ۱۲ امتیازی و هم امتیاز با خیرونا در رده سوم جدول قرار دارد.

اوساسونا هم با ۶ امتیاز در رده دهم جای گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس