کد خبر 1523898
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
۲ حسرت بزرگ دختر تاریخ ساز تنیس

دختر تاریخ ساز تنیس ۲ حسرت بزرگ خود را غیبت در مسابقه گرند اسلم آمریکا و ویمبلدون انگلیس برشمرد.

به گزارش مشرق، مشکات الزهرا صفی در حاشیه بازدید زهرا کاظمی پور معاون بانوان وزارت ورزش و مهین فرهاد زاد نایب رییس کمیته ملی المپیک از تمریناتش در زمین تنیس استقلال در خصوص شرایطش در آستانه بازی های آسیایی اظهار داشت: تمریناتم خوب است و امیدوار بودم ویزای تونس را بگیرم و در تور جهانی بزرگسالان شرکت کنم، اما ویزا دیر آمد و من این مسابقات را از دست دادم. با این وجود وضعیتم خوب است. بازی‌های آسیایی چالش جدیدی برایم است. چند بازیکنان از رده جوانان وارد بزرگسالان شدند که در بازی‌های آسیایی هستند. چند بازیکن بزرگسال در هانگژو هستند که تجربه حضور در فینال گرنداسلم را دارند.

صفی در پاسخ به این پرسش که چه نتیجه‌ای در بازی‌های آسیایی کسب کند برای خودش راضی کننده خواهد بود؟ تاکید کرد: تنیس ورزش سختی است و اگر با ورزش‌های دیگر مقایسه کنیم، تجربه اول تنیس است و امیدوارم بهترین نمایش را داشته باشم.

دختر تاریخ ساز تنیس در مورد اینکه آیا فکر می‌کند در رده بزرگسالان هم بتواند همانند جوانان موفقیت‌های زیادی را به دست آورد؟ تاکید کرد: صد در صد همینطور است. این راهی که ما رفته‌ایم، شناخته شده است. درست است که سطح بازی‌ها فرق دارد محدودیت سنی وجود ندارد و زمان بیشتری برای پیشرفت نیاز است اما با برنامه‌ریزی و تمرین مداوم و دقیق، حمایت و حضور در مسابقات خارجی این اتفاق امکانپذیر است.

وی در مورد برنامه هایش بعد از بازی‌های آسیایی گفت: مسابقات تیمی تنیس زنان را در پیش دارم و پس از آن به مدت چند ماه به ترکیه می‌روم و در مسابقات تور جهانی بزرگسالان شرکت خواهم کرد.

صفی با اشاره به اینکه با رافائل نادال که در گرنداسلم استرالیا او را دیدم در ارتباط هستم، عنوان کرد: با او و دیگر مربیان در ارتباط هستم و برای من آرزوی موفقیت دارند و امیدوارند که هرچه زودتر در گرنداسلم‌ها دوباره آنها را ببینم.

ملی پوش تنیس ایران در بازی های آسیایی در مورد اینکه آیا تصمیم دارد برای پیشرفت تنیس خود به آمریکا برود تاکید کرد: هر کسی به آمریکا می‌رود می‌خواهد از امکانات استفاده کند. بازیکنان اروپایی نیازی ندارند به آمریکا بروند چون اروپا مهد تنیس است و من هم یک مربی اروپایی در اختیار دارم و امیدوارم شرایط فراهم شود و کنارم بماند. تجربیاتش را در اختیار من و بازیکنان دیگر قرار دهد.

دختر تاریخ‌ساز تنیس ایران در پاسخ به این پرسش که بزرگترین حسرت او در رده جوانان چه چیزی بوده است، گفت: قرار بود شرایطی فراهم کنند که دیپلم بگیرم، اما این اتفاق رخ نداد و مجبور شدم مانند یک دانش آموز عادی در شهریور امتحانات را بدهم و دقیقا این امتحانات با برگزاری مسابقات گرنداسلم آمریکا مصادف و باعث شد این رویداد بزرگ را که می‌توانستم در آن باز هم برای ایران تاریخ‌سازی کنم را از دست بدهم. همچنین مسابقات ویمبلدون را هم به دلیل صادر نشدن ویزا از دست دادم. این در حالی بود که در جدول اصلی حضور داشتم و می‌توانست تجربه خیلی خوبی برای من باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    0 0
    اره خوب عزیزم مشکل تو اینه که برا ایران عزیز دلت میتپه اونم واقعی وگرنه کل خبرگزاریها کمک میکردن امتحانت ومسابقه ات ویزات حل میشد اما چون تو ایرانی واقعی هستی براشون نون نداری بدرد دلسوزی نمیخوری
  • وطن پرست DE ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    0 1
    دقیقا کجای تاریخ رو ساخته؟ چون زنه تاریخ سازه؟
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
      0 0
      خیر! ایشون فعلا بهترین نتایج رو در تنیس بانوان کشور کسب کرده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس