به گزارش مشرق، کانال تلگرامی امریکانا، مطلبی را با عنوان نگرانی برای خانواده‌های نیازمند به خاطر جنگ بر سر بودجه دولت که برگرفته از گزارشی از روزنامه واشنگتن پست است، منتشر کرد:

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی با اشاره به جنگ کنگره آمریکا با دولت بایدن بر سر بودجه دولت تاکید کرد که ممکن است خانواده‌های نیازمند آمریکایی شاهد کاهش کمک‌های غذایی خود از طرف دولت باشند.

به گزارش واشنگتن پست، یک برنامه فدرال که به خانواده‌های فقیر آمریکایی کمک می‌کند تا غذای سالم بخرند، ممکن است از ماه اکتبر کاهش قابل توجهی در ارائه این خدمات و مزایا داشته باشد که در این صورت تقریباً 6 میلیون آمریکایی کم‌درآمد، جزو اولین قربانیان جنگ لاینحل بودجه دولت در واشنگتن دی.سی خواهند بود.

همین مساله به یک اهرم مهم، برای فشار سیاسی بیشتر علیه کنگره آمریکا تبدیل شده است. کنگره آمریکا تنها چند هفته فرصت دارد تا برنامه بودجه دولت بایدن را تایید و تامین کند و از تعطیلی فاجعه بار دولت جلوگیری نماید.

نگرانی برای خانواده‌های نیازمند در پی جنگ بر سر بودجه دولتی آمریکا

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    آمریکایی های عزیز نگران نباشین دلار هیچوقت به اندازه ریال بی ارزش نمیشه و هیچگاه به اندازه ایران تورم نخواهید داشت فقط یکم قناعت کنین و کمتر اصراف کنین هیچگاه محتاج نمیشین
  • SC ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    البته که با چاپ دلار و انداختن بار تورمش بر دوش ملتهای ضعیف و در واقع بر هر مملکتی که وابستگی بیشتری به دلار داره
  • IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    آنقدر درباره بقیه کشورها می‌نویسید درباره وضعیت اقتصادی مردم کاشکی بنویسید و به فکر مردم خودمان باشید نه اینکه سوریه را آباد کنید لبنان را آباد کنید عراق و افغانستان را آباد کنید البته شما به آنها نیاز دارین تا مردم خودمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس