کد خبر 1524156
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
ترافیک سنگین در هراز و مهران؛ چالوس یکطرفه شد

جانشین پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به استان‌های شمالی و همچنین جاده‌های خروجی از مرزهای ۶گانه با کشور عراق را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سردار سیدتیمور حسینی جانشین پلیس راهور فراجا، در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: امروز هم روند بازگشت از مرزهای شش‌گانه مشترک با کشور عراق مثل ۳-۲ روز گذشته کاملاً پرحجم است.

جانشین پلیس راهور فراجا با بیان این مطلب که پیش‌بینی می‌شود امروز حدود ۳۵۰ هزار نفر از زائران اربعین از مرزهای مهران، شلمچه، چذابه، خسروی، تمرچین و باشماق وارد کشور شدند، وضعیت ترافیکی در شهر مهران به خصوص خروجی پارکینگ بزرگ اربعین را سنگین اعلام کرد.

وی افزود: ترافیک در سایر مرزهای مشترک با کشور عراق به غیر از مهران پرحجم گزارش شده است.

سردار حسینی در خصوص ترافیک محورهای شمالی کشور اعلام کرد: در حال حاضر جاده چالوس از تهران به شمال یکطرفه شده و با این اوضاع نیز ترافیک پرحجم در آن در جریان است؛ ترافیک در جاده هراز سنگین و در جاده فیروزکوه نیز در ورودی به شهرها ترافیک پرحجم را شاهد هستیم.

وی از رانندگان درخواست کرد: از سرعت و سبقت غیرمجاز و عجله و شتاب پرهیز کرده و بعد از هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

جانشین پلیس راهور فراجا گفت: زائران اربعین حسینی که از مرزهای شش‌گانه به کشور بازگشته‌اند برای رسیدن به مقصد عجله نکرده و بعد از استراحت کافی اقدام به رانندگی کنند؛‌ چرا که خستگی و خواب‌آلودگی یک از مهمترین عوامل وقوع واژگونی خودروهاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رزمنده گمنام IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
    0 0
    اینها همه شون مسافران همیشگی تهران شمال تهران هستن چه ربطی به زائران داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس